Sportui

Nuo: 18.50 dienai

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite psirinkti jums tinkamiausią maisto rinkino kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Išvalyti

Kategorija:

Aprašymas

SPORTO IR AKTYVAUS LAISVALAIKIO MEISTRUI

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800 ir 2300 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Turime unikalų 3000 kcal rinkinį, kuris atitinka intensyviai sportuojančiųlūkesčius. Rinkinį sudaro pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, antri pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Norintiems  galime parinkti ir paruošti lengvus naktipiečius.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Visą Cityrush maisto rinkinį rekomenduojame valgyti laiko reguliariais intervalais – pavyzdžiui kas 2,5 valandas. Stabilus maitinimosi ritmas ne tik sumažins alkio pojūti tarp valgymų, bet ir padės organizmui lengviau įsisavinti visas maistines medžiagas.Subalansuotą 1300 kcal rinkinį rekomenduojame svorio kontrolei. Reguliarus nedidelių porcijų valgymas padeda normalizuoti medžiagų apykaitą ir sumažinti norą persivalgyti. Remiantis rekomenduojama dienos kalorijų norma vyrams svorio kontrolei siūlome 1800kcal rinkinį.

Kalorijų kiekis

Intensyvus 3000 kcal.
Aktyvus 2300 kcal.
Subalansuotas 1800 kcal.
Lieknėjimui 1300 kcal.

Privalumai:

Visai dienai  galite pamiršti maisto gaminimo ir kalorijų skaičiavimo rūpesčius –  tuo pasirūpinsime mes. Maisto rinkinys „Sportui“skirtas aktyviems  ir visą dieną intensyviai besidarbuojantiems. . Pasirinke šį rinkinį pagerinsite valgymo įpročius, išvengsite vėlyvų valgymų, bei pagerinsite savo savijautą ir energingumą visos dienos metu.

Sudėtis:

Cityrush dietologų komandą ir šefas pasirūpins, kad gautumėte ne tik pakankamą angliavandenių, baltymų ir riebalų kiekį, bei ir reikalingus mikroelementus, kuriuos skubantys taip dažnai pamiršta. Kiekvienos savaitės meniu papildytasspecialiai parinkti ingredientai, kuriuose gausu vitamino C, B6, B12, E, kalio, kalcio, cinko, mikroelementų, padedančių pasisavinti vitaminą D, liuteiną ir kitas naudingas medžiagas.

Dieną pradedame nuo kaloringiausio, energijos suteikiančio maisto: koše, blyneliais, pilno grūdo sumuštinio. Pietums ieškome optimalaus baltymų, angliavandenių ir riebalų balanso. Pavakariams dažniausiais siūlome baltymų pagrindo užkandį ir pradedame mažinti angliavandenių sanktykį. O vakarienei pateikiame lengvą patiekalą su nedideliu kiekiu angliavandenių, daugiau daržovių. Jeigu mūsų meniu rasite nepageidaujamų produktų arba alergenų – prašome informuoti apie mus tai pildant užsakymą, el.paštu arba telefonu. Nepageidaujamus ingredientus pakeisime alternatyviais be papildomo mokesčio.

Riebalai ir cukrus:

Nenaudojame jokių modifikuotų riebalų, tik pirminiai riebalų šaltiniai. Žinome, kaip kartais norisi pasmaližiauti, todėl kiekvieną savaitę į meniu įtraukiame gardėsių be pridėtinio cukraus. Cukraus virtuvėje tiesiog neturime. Mūsųmaisto rinkinių meniu skirtas ilgalaikiam vartojimui.Daug dėmesio skiriame sezonui būdingų produktų įtraukimui, gaminamų patiekalų naujovėms ir asortimentui. Jeigu ruošiatės sportinėms varžyboms arba norite griežtesnės mitybos plano – pažymėkite tai užsakymo metu, gardumynų alternatyvas pakeisime itin mažo kaloringumo užkandžiu.

 

Produktai:

Labai paprasta – renkamės kokybę. Paukštieną ir jautieną renkamės iš mažesnių Lietuvos ūkių. Žuvies ieškome šiaurės vandenyse, kurie yra švaresni. Daržovių pasirinkimą diktuoja sezonas. Pavasarį laukiame kvapnių lietuviškų agurkų ir pomidorų, pirmųjų braškių, vasarą lepinamės vietinėmis uogomis ir vaisiais, rudenį meniu galima rasti daugiau cukinijos, aguročių, obuolių, slyvų. Žiemą renkamės sezoninius egzotiškus vaisius ir dalį daržovių (ne salotų) pasirenkame šaldytų, kurių maistinė vertė yra ženkliai geresnė nei prastesnės kokybės šviežių nesezoninių daržovių.

Papildoma informacija

Laikotarpis

Diena, Savaitė (5 d. d.), Mėnuo (20 d. d.)

Kalorijų norma

1300, 1800, 2300, 3000

Rinkiniai

Reguliarūs, Vegetariški

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.