Subalansuotas

Nuo: 15.90 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite psirinkti jums tinkamiausią maisto rinkino kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius. Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys “Subalansuotas” yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Išvalyti

Kategorija:

Aprašymas

SUBALANSUOTAS BESIRŪPINANTIEMS SAVO SVEIKATA

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys “Subalansuotas” yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Kalorijų kiekis

Aktyvus 2000 kcal.
Subalansuotas 1500 kcal.
Lieknėjimui 1000 kcal.

Sudėtis:

„Subalansuotas“ rekomenduojame intensyviai sportuojantiems ir visiškai neturintiems laiko nei gaminti nei improvizuoti virtuvėje arba renkantis užkandžius. Cityrush dietologų komandą ir šefas pasirūpins, kad gautumėte ne tik pakankamą angliavandenių, baltymų ir riebalų kiekį, bet ir reikalingus mikroelementus, kuriuos skubantys taip dažnai pamiršta. Kiekvieną savaitę meniu papildo specialiai parinkti ingredientai, kuriuose rasite vitamino C, B6, B12, E, kalio, kalcio, cinko, mikroelementų, padedančių pasisavinti vitaminą D, liuteiną ir kitų naudingų medžiagų.

Dieną pradedame su kaloringiausiu, energijos suteikiančiu maistu: koše, blyneliais, pilno grūdo sumuštiniu. Pietuose ieškome optimalaus baltymų, angliavandenių ir riebalų balanso. Pavakariams dažniausiais siūlome baltymo pagrindo užkandį ir pradedame mažinti angliavandenių sanktykį. O vakarienei pateikiame lengvą patiekalą su nedideliu kiekiu angliavandenių, daugiau daržovių.

Jeigu mūsų meniu rasite nepageidaujamų produktų arba alergenų – prašome informuoti apie mus tai pildant užsakymą, e-paštu arba telefonu. Nepageidaujamus ingredientus pakeisime alternatyviais be papildomo mokesčio.

 

Riebalai ir cukrus:

Jokių modifikuotų riebalų, tik pirminiai riebalų šaltiniai.

Žinome, kaip kartais norisi pasmaližiauti, kiekvieną savaitę į meniu įtraukiame alternatyvių gardėsių be pridėtinio cukraus. Cukraus virtuvėje tiesiog neturime. Mūsų meniu skirtas ilgalaikiam vartojimui, daug dėmesio skiriame patiekalų naujovėms ir asortimentui. Jeigu pageidaujate alternatyvių gardumynų iš džiovintų vaisių, riešutų sviesto ir pieno produktų – siūlome rinktis „Sportuojantiems“ rinkinį su užkandžiais.

 

Produktų pasirinkimas:

Labai paprasta – renkamės kokybę. Paukštieną ir jautieną renkamės iš mažesnių Lietuvos ūkių. Žuvies ieškome šiaurės vandenyse, kurie yra švaresni. Daržovių pasirinkimą diktuoja sezonas. Pavasarį laukiame kvapnių lietuviškų agurkų ir pomidorų, pirmųjų braškių, vasarą lepinamės vietinėmis uogomis ir vaisiais, rudenį meniu galima rasti daugiau cukinijos, aguročių, obuolių, slyvų. Žiemą renkamės sezoninius egzotiškus vaisius ir dalį daržovių (ne salotų) pasirenkame šaldytų, kurių maistinė vertė yra ženkliai geresnė nei prastesnės kokybės šviežių nesezoninių daržovių.

Papildoma informacija

Laikotarpis

Diena, Savaitė (5 d. d.), Mėnuo (20 d. d.)

Kalorijų norma

1000, 1500, 2000

Rinkiniai

Reguliarūs, Vegetariški, Vegetariški be žuvies

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.