Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Avižų dribsniai, klevų sirupas, egzotiniai vaisiai, kepinti riešutai, persikų kremas.

Užkandis: Šaltibarščiai.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su bolognese padažu, keptomis cukinijomis ir kietuoju sūriu. (1, 7)

Užkandis: Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos ir datulių sultys.

Vakarienė: Grill vištienos kumpeliai, BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Čederio sūrio ir šoninės mufinai su jogurto padažu. (1, 3, 7)

Užkandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis. (8, 12)

Pietūs: Vištienos karis su kardamonu, basmati ryžiais, keptomis paprikomis, šparaginėmis pupelėmis ir laimo citrinos griežinėliu. (11)

Užkandis: Kreminis braškių ir mangų glotnutis.

VakarienėGraikiškos bolivinės balandos salotos.

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais, vyšniomis ir vaniliniu jogurto padažu.

Užkandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs:  Kalakutienos šašlykai, tabule salotos  su jogurtiniu padažu ir ridikų salotomis. (1, 6, 7, 11)

Užkandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos vištienos ir ryžių makaronų salotos su riešutais, mėtomis ir laimo citrina. (5)

Pusryčiai: Beigelis su varškės užtepėle, kumpiu, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1, 4, 7)

Užkandis: Špinatų ir banana smoothie.

Pietūs: Vištienos kepsnys su riešutų plutele, datulių padažu, grikiais, morkų salotomis su obuoliais ir jogurtu. (1, 7, 8, 12)

Užkandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė su troškintais špinatais, pievagrybiais, rudais ryžiais ir citrininiu padažu.

Pusryčiai: Apkepas su riešutų pienu, bananais, varške, avižiniais dribsniais ir uogų padažu. 7,3

Užkandis: Kreminė raudonųjų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Burgundiška jautiena su bulvių piure kopūstų salotos ir saulėgrąžomis.7

Užkandis: Cheesecake be pridėtinio cukraus.20

Vakarienė: Vištienos krūtinėlė parmezano padaže su ryžiais, keptais pomidorais ir pesto.

Vegetariškas meniu su žuvimi (pesketariškas)

Pusryčiai: Avižų dribsniai, klevų sirupas, egzotiniai vaisiai, kepinti riešutai, persikų kremas.

Užkandis: Šaltibarščiai.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su lęšių bolognese padažu, keptomis cukinijomis ir kietuoju sūriu. (1, 7)

Užkandis: Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos ir datulių sultys.

Vakarienė: Keptas lašišos kapotinis su kukurūzais,  BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Čederio sūrio mufinai su kreminiu padažu. (1, 3, 7)

Užkandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis. (8, 12)

PietūsSojos faršas su kardamonu, basmati ryžiais, keptomis paprikomis su šparaginėmis pupelėmis ir laimo citrinos griežinėliu. (11)

Užkandis: Kreminis braškių ir mangų glotnutis.

Vakarienė: Graikiškos bolivinės balandos salotos.

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais, vyšniomis ir vaniliniu jogurto padažu.

Užkandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs:  Mocarelos kubeliai, tabule salotos  su jogurtiniu padažu ir ridikų salotomis (1, 6, 7, 11)

Užkandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos krevečių ir ryžių makaronų salotos su riešutais, mėtomis ir laimo citrina. (5)

Pusryčiai: Beigelis su varškės užtepėle, lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1, 4, 7)

Užkandis: Špinatų ir banana smoothie.

Pietūs: Tofu su graikiniais riešutais, datulių padažu, grikiais, morkų salotomis su obuoliais ir jogurtu. (1, 7, 8, 12)

Užkandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė su troškintais špinatais, pievagrybiais, rudais ryžiais ir citrininiu padažu.

Pusryčiai: Apkepas su riešutų pienu, bananais, varške, avižiniais dribsniais ir uogų padažu. 7,3

Užkandis: Kreminė raudonųjų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Batatai su špinatais, avinžirniais, vytintais pomidorais.

Užkandis: Cheesecake be pridėtinio cukraus.20

Vakarienė: Baklažanai užkepti tarkuotu sūriu, parmezano padaže su ryžiais, keptais pomidorais ir pesto.

Regularių rinkinių kalorijų normos

Rinkinio dydis

Planas

Kalorijų lentelė
Norint peržiūrėti kalorijų normas, reikia užpildyti pasirinkimų filtrą. Pasirinkite porcijos dydį.
{{patiekalai.patiekalas}}
kcal {{patiekalai.kcal}}
Angliavandeniai {{patiekalai.angliavandeniai}}
Baltymai {{patiekalai.baltymai}}
Riebalai {{patiekalai.riebalai}}
Planai
{{planas}}
  1. Glitimo turintys javai.
  2. vėžiagyviaiir jų produktai;
  3. kiaušiniai ir jų produktai;
  4. žuvys ir jų produktai, išskyrus:
  5. žemės riešutai ir jų produktai;
  6. sojų pupelės ir jų produktai.
  7. pienas ir jo produktai (įskaitant laktozę)
  8. riešutai (migdolai; lazdyno riešutai; graikiniai riešutai; anakardžiai; pekaninės karijos; brazilinės bertoletijos; pistacijos; makadamijos)
  9. salierai ir jų produktai;
  10. garstyčios ir jų produktai;
  11. sezamo sėklos ir jų produktai;
  12. sieros dioksidas ir sulfitai,
  13. lubinai ir jų produktai;
  14. moliuskai ir jų produktai.