Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Varškės kremas su granola.

Užkandis: Čilli moliūgų ir pupelių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su bolognese padažu, keptos cukinijos, kietasis sūris.

kandis: Cheesecakes (be pridėtinio cukraus).

Vakarienė: Grill vištos kumpeliai, BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti raudonieji svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Fritatta su chorizo, mozarella ir bazilikais, vyšniniai pomidorai, grūdų duonelė.

kandis: Sumuštinis su avinžirnių ir tuno užtepėle, agurkais ir raudonuoju kopūstu.

Pietūs: Vištienos karis su kardamonu, basmati ryžiai, keptos paprikos su cukinijomis, žalioji citrina.

kandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis.

Vakarienė: Marokietiškas jautienos ir avinžirnių troškinys, kukusas, daržovių salotos.

Pusryčiai: Grikių košė su šonine ir daržovėmis.

kandis: Kreminė raudonujų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Kapoto kalakuto  kepsneliai, taboule salotos (bulgur, pomidorai, svogūnai, petražolės, mėta) jogurtinis padažas, ridikų salotos.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos vištienos ir ryžių siųlų salotos su riešutais ir mėtomis, žalioji citrina.

Pusryčiai: Beigelis su lydytų sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais.

kandis: Žaliasis glotnutis su špinatais ir avokadais.

Pietūs: Vištienos kepsnys su graikiniais riešutais ir datulių padažu, sorai, morkų salotos su obuoliais ir jogurtu.

kandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė, troškinti špinatai su pievagrybiais, rudieji ryžiai, citrininis padažas.

Pusryčiai: Chedario sūrio ir šoninės mufinai, kreminis padažas.

kandis: Mėtinis kokosų ir ananasų smoothie.

Pietūs: Ryžių makaronai su brandinta jautiena, bambukų ūgliai, mini kukurūzai, žirnių ankštys.

kandis: Saulėje džiovintų pomidorų humusas su daržovių lazdelėmis.

Vakarienė: Kalakuto kumpelių ir bolivinės balandos salotos su špinatais, granatų  ir moliūgų sėklomis, alyvuogių aliejauspadažas sdu figomis ir medumi.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Varškės kremas su granola.

Užkandis: Čilli moliūgų ir pupelių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su lęšių bolognese padažu, keptos cukinijos, kietasis sūris.

kandis: Cheesecakes (be pridėtinio cukraus).

Vakarienė: Baklažanų lazanija, trintų pomidorų padažas, rukola, vyšniniai pomidorai.

Pusryčiai: Kiaušinių muffin’ai su mozarella ir bazilikais, vyšniniai pomidorai, grūdų duonelė.

kandis: Sumuštinis su avinžirnių ir tuno užtepėle, agurkais ir raudonuoju kopūstu.

Pietūs: Cukinijų sorai su riešutais ir gruzdinta feta su sezamais, citrininis medaus ir jogurto padažas.

kandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis.

Vakarienė: Skumbrė, marokietiškas avinžirnių troškinys, ryžiai, daržovių salotos.

Pusryčiai: Grikių košė su daržovėmis.

kandis: Kreminė raudonujų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Graikiškos salotos su orzo makaronais, cukinijomis ir baklažanais.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė:  Vietnamietiškos krevečių ir ryžių siųlų salotos su riešutais ir mėtomis, žalioji citrina.

Pusryčiai: Beigelis su lydytų sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais.

kandis: Žaliasis glotnutis su špinatais ir avokadais.

Pietūs: Indiški bulvių kepsneliai su kalendra ir humusu.

kandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė, troškinti špinatai su pievagrybiais, rudieji ryžiai, citrininis padažas.

Pusryčiai: Chedario sūrio mufinai, kreminis padažas.

kandis: Mėtinis kokosų ir ananasų smoothie.

Pietūs: Ryžių makaronai su krevetėmis, bambukų ūgliai, mini kukurūzai, žirnių ankštys.

kandis: Saulėje džiovintų pomidorų humusas su daržovių lazdelėmis.

Vakarienė: Daržovių samosas, pomidorų ir rukolos salotos.

Regularių rinkinių kalorijų normos

Rinkinio dydis

Planas

Kalorijų lentelė
Norint peržiūrėti kalorijų normas, reikia užpildyti pasirinkimų filtrą. Pasirinkite porcijos dydį.
{{patiekalai.patiekalas}}
kcal {{patiekalai.kcal}}
Angliavandeniai {{patiekalai.angliavandeniai}}
Baltymai {{patiekalai.baltymai}}
Riebalai {{patiekalai.riebalai}}
Planai
{{planas}}
  1. Glitimo turintys javai.
  2. vėžiagyviaiir jų produktai;
  3. kiaušiniai ir jų produktai;
  4. žuvys ir jų produktai, išskyrus:
  5. žemės riešutai ir jų produktai;
  6. sojų pupelės ir jų produktai.
  7. pienas ir jo produktai (įskaitant laktozę)
  8. riešutai (migdolai; lazdyno riešutai; graikiniai riešutai; anakardžiai; pekaninės karijos; brazilinės bertoletijos; pistacijos; makadamijos)
  9. salierai ir jų produktai;
  10. garstyčios ir jų produktai;
  11. sezamo sėklos ir jų produktai;
  12. sieros dioksidas ir sulfitai,
  13. lubinai ir jų produktai;
  14. moliuskai ir jų produktai.