Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su mango padažu.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Pilno grūdo spagetti saldžiarūgštė vištiena bei paprikomis.

Užkandis: Riešutų triufeliai.

Vakarienė: Daržovių (batatai, pomidorai, moliūgas) troškinys su kalakutiena.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Jautienos troškinys su voveraitėmis ir Agata bulvemis, karnišonai.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba.

Vakarienė: Cezario salotos su vištiena, vytintais pomidorais agurkais ir alyvuogėmis.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinija ir morkomis, pikantiškas padažas.

Užkandis:  Vieno kąsnio krepšeliai su trumų pasta.

Pietūs: Vištienos blauzdelės su BBQ padažu, su kuskusu ir žaliomis salotomis.

Užkandis: Žaliasis kokteilis (medus, cukinija, špinatai, kviečių daigai, apelsinai).

Vakarienė:  Ryžių salotos su kukurūzais, vytintais pomidorais, agurkais ir tunu.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais, porais bei pupelėmis, pita, kapoti pomidorai.

Užkandis: Varškės kremas su trintomis avietėmis.

Pietūs: Kalakutienos thai troškinys su grikiais, agurka ssu krapais.

Užkandis: Ananasų, mango, bananai pasiflorų sultys.

Vakarienė: Grill arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, baklažanais, cukinijomis, pomidorais, grill pievagrybiai.

Pusryčiai: Riešutų ir avižų granola, su graikišku jogurtu.

Užkandis: Poliarinė duonelė su pėlesinio sūrio kremu bei marinuotu imberu. 

Pietūs:  Tikka masala vištiena, basmati ryžiai, tzatziki salotos.

Užkandis: Žuvienė.

Vakarienė:  Varškės apkepas su obuoliais ir cinamonu.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su mango padažu.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Dorada su apelsinų-kario padažu, kepti ryžiai su daržovėmis.

Užkandis: Riešutų triufeliai.

Vakarienė: Daržovių (batatai, pomidorai, moliūgas, poras, šparaginės 2 rūšių) troškinys su menke.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Įdaryta paprika su bulgur ir mocarela.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba + skrebutis.

Vakarienė: Cezario salotos su lašiša, saul.džv.pomidorais, agurkais, alyvuogėmis.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinija ir morkomis, pikantiškas padažas.

Užkandis:  Vieno kąsnio krepšeliai su trumų pasta.

Pietūs: Stiklo makaronai su azijos daržovių mišiniu ir haloumi.

Užkandis: Žaliasis kokteilis (medus, cukinija, špinatai, kviečių daigai, apelsinai).

Vakarienė: Ryžių salotos su kukurūzais, vytintais pomidorais, agurkais ir tunu.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais, porais bei pupelėmis, pita, kapoti pomidorai.

Užkandis: Varškės kremas su trintomis avietėmis.

Pietūs: Špinatų gnocchi su parmezano padažu.

Užkandis: Ananasų, mango, bananai pasiflorų sultys.

Vakarienė: Grill arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, baklažanais, cukinijomis, pomidorais, grill pievagrybiai.

Pusryčiai: Riešutų ir avižų granola, su graikišku jogurtu.

Užkandis: Poliarinė duonelė su pėlesinio sūrio kremu bei marinuotu imberu. 

Pietūs:  Tortilija su karališkomis krevetėmis.

Užkandis: Žuvienė.

Vakarienė:  Varškės apkepas su obuoliais ir cinamonu.