VILNIUS - KAUNAS - KLAIPĖDA

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

cityrush sportui

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai:  Fritata su špinatais, pomidorais, kietuoju sūriu ir duona su grūdais (3, 7)

kandis: Keptas obuolys su riešutų sviestu. (5)

Pietūs: Vištiena įdaryta mocarela ir džiovintais pomidorais, česnakinėmis šparaginėmis pupelėmis, orzo makaronais su pomidorų padažu. (1, 3, 7)

kandis:  Karamelizuota kriaušė su pelėsiniu sūrio užtepu.

Vakariene: Kepta laukinė lašiša su vytintais pomidorais, feta, kuskusu, paprika, petražolėmis ir jogurto padažu.

Pusryčiai: Speltos vafliai su varškės ir špinatų kremu. (1, 3, 7)

kandisGrill papriku humusas.

Pietūs: BBQ vištienos kumpeliai su mini morkytėmis, cukinijomis, grill paprika ir agata bulvytėmis. (10)

kandis: Šokoladinis chia pudingas su maistingomis seklomis ir šilauogėmis.

VakarienėBudos dubenėlis su ryžiais, keptais grybais, kiaušiniais, špinatais, jogurto ir tahini padažu.

Pusryčiai: Pilno grūdo tortilija su kreminiu sūriu, tunu, kiaušiniais, kukurūzais ir laiškiniais česnakais. 1, 4, 7)

kandis: Varškės rutuliukais su riešutais ir spanguolėmis.

Pietūs: Saldžiarūgštė brandinta jautiena su soja, kriaušėmis, ryžių makaronais ir korėjietiškomis morkų salotomis. (6, 11)

kandis: Kapreze sriuba su mocarela ir baziliku pesto.

Vakarienė: Vištienos salotos su brie sūriu, kiaušiniais, romana salotos,vyšniniais pomidoriukais ir garstyčių padažu. 7,3,10

Pusryčiai: Banh mi sumuštiniai su jautiena. (1, 6, 7, 11)

kandis: Ananasu glotnutis su graikišku jogurtu ir kokosų pienu.

Pietūs: Žaliasis daržovių tailandietiškas karis su basmati ryžiai.

kandis: Batatų brownie. (8)

Vakarienė: Teriyaki vištiena su pak choi salota ir žiedinių kopūstų "ryžiais". ( 6, 11)

Pusryčiai: Varškės apkepas su šokoladu, trintomis avietėmis ir jogurtu. (1, 3, 7)

Užkandis: Krekeriai su rozmarinu, kreminio surio ir sauleje dziovintu pomidoru užtepėle.

Pietūs: Tagliatelle su grybų padažu, špinatais, parmezanu ir trumų aliejumi.

kandis: Žaliuju žirnelių užtepėle su mėtomis, parmezanu ir česnakiniu skrebučiu.

Vakarienė: Cezario salotos su vištiena.

Vegetariškas meniu su žuvimi (pesketariškas)

Pusryčiai:  Fritata su špinatais, pomidorais, kietuoju sūriu ir duona su grūdais (3, 7)

kandis: Keptas obuolys su riešutų sviestu. (5)

Pietūs: Mocarela su džiovintais pomidorais, česnakinėmis šparaginėmis pupelėmis, orzo makaronais ir pesto padažu. (1, 3, 7)

kandis:  Karamelizuota kriaušė su pelėsiniu sūrio užtepu.

Vakariene: Kepta laukinė lašiša su vytintais pomidorais, feta, kuskusu, paprika, petražolėmis ir jogurto padažu.

Pusryčiai: Speltos vafliai su varškės ir špinatų kremu. (1, 3, 7)

kandisGrill papriku humusas.

Pietūs: Veganiški kepsneliai su mini morkytėmis, cukinijomis, grill paprika ir agata bulvytėmis.

kandis: Šokoladinis chia pudingas su maistingomis seklomis ir šilauogėmis.

VakarienėBudos dubenėlis su ryžiais, keptais grybais, kiaušiniais, špinatais, jogurto ir tahini padažu.

Pusryčiai: Pilno grūdo tortilija su kreminiu sūriu, tunu, kiaušiniais, kukurūzais ir laiškiniais česnakais.(1, 4, 7)

kandis: Varškės rutuliukais su riešutais ir spanguolėmis.

Pietūs: Saldžiarūgštė menkė su soja, ryžių makaronais ir  korėjietiškomis morkų salotomis. (6, 11)

kandis: Kapreze sriuba su mocarela ir baziliku pesto.

Vakarienė: Salotos su brie sūriu, kiaušiniais, romana salotos,vyšniniais pomidoriukais ir garstyčių padažu.  7,3,1

Pusryčiai: Banh mi sumuštiniai su grilintu halloumi sūriu. (1, 6, 7, 11)

kandis: Ananasu glotnutis su graikišku jogurtu ir kokosų pienu.

Pietūs: Žaliasis daržovių tailandietiškas karis su basmati ryžiai.

kandis: Batatų brownie. (8)

Vakarienė: Teriyaki krevetės su pak choi salota ir žiedinių kopūstų "ryžiais". (1, 2, 6)

Pusryčiai: Varškės apkepas su šokoladu, trintomis avietėmis ir jogurtu. (1, 3, 7)

Užkandis: Krekeriai su rozmarinu, kreminio surio ir sauleje dziovintu pomidoru užtepėle.

Pietūs: Tagliatelle su grybų padažu, špinatais, parmezanu ir trumų aliejumi.

kandis: Žaliuju žirnelių užtepėle su mėtomis, parmezanu ir česnakiniu skrebučiu.

Vakariene: Cezario salotos su tunu.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

top rekvizitai cityrush