VILNIUS - KAUNAS - KLAIPĖDA

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

cityrush sportui

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais ir vyšniomis, vanilinis jogurto padažas.

kandis Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos, datulių sultys.

Pietūs: Vištienos karis su kardamonu, basmati ryžiai, keptos paprikos su šparaginėmis pupelėmis, laimo citrinos griežinėlis.

kandis: Sūris, krekeriai, vynuogės, migdolai, figų džemas.

Vakarienė: Graikiškos avinžirnių ir fetos salotos.

Pusryčiai: Granola su vaniliniu jogurtu, trintos braškės.

kandis: Marinuoti burokėliai, kriaušės, raudonas svogūnas, tofu, graikiniai riešutai, balzamikas.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su saulėje džiovintų pomidorų padažu, baklažanai, vyšniniai pomidorai, cukinijos, raudonieji svogūnai, parmezanas, migdolai.

kandis: Kepintų morkų humusas, daržovių lazdelės

Vakarienė: Vištienos krūtinėlė parmezano padaže, perlinis kuskusas, kepti pomidorai su pesto.

Pusryčiai:  Čederio sūrio mufinai, karamelizuoti raudoni svogūnai, jogurto-žolelių padažas.

kandis: Žalias glotnutis su obuoliais, špinatais, ananasais ir avokadais.

Pietūs: Vištienos šlaunelių šašlykai marinuoti kefyre, basmati ryžiai su šafranu, naminis pomidorų padažas, šviežios salotos.

kandis: Tom Kha sriuba.

Vakarienė: Kepti japoniški moliūgai, moliūgų piurė, batatai, kale, šalavijo, chorizo ir fetos salotos, moliūgų sėklos.

Pusryčiai: Poliarinė duonelė, brie sūris, kiaušinis, svogūnai, spanguolių džemas.

 kandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs: Burgundiška jautiena, salierų gumbų piurė, lengvai marinuotas savojos kopūstas, jaunos bulvytės.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis

Vakarienė: Menkė, įvairūs lęšiai su pancetta, daržovėmis, sviesto, žolelių, kaparėlių užpilas, kalafioras.

Pusryčiai Varškės ir cukinijų vafliai, jogurto saldžiarūgštis padažas.

kandis: Rudeninė sezoninių daržovių sriuba.

Pietūs: Kalakutienos grill file, perlinės kruopos su vytintais pomidorais ir žirneliais, naminis keptų pomidorų ir bazilikų padažas.

kandis:. Cheesecake be pridėtinio cukraus

Vakarienė: Vietnamietiškos krevečių ir ryžių makaronų salotos su riešutais ir mėtomis, laimo citrina.

Vegetariškas meniu su žuvimi (pesketariškas)

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais ir vyšniomis, vanilinis jogurto padažas.

kandis Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos, datulių sultys.

Pietūs: Paneer varškės  sūris su kardamonu, basmati ryžiai, keptos paprikos su šparaginėmis pupelėmis, laimo citrinos griežinėlis.

kandis: Sūris, krekeriai, vynuogės, migdolai, figų džemas.

Vakarienė: Graikiškos avinžirnių ir fetos salotos.

Pusryčiai: Granola su vaniliniu jogurtu, trintos braškės.

kandis: Marinuoti burokėliai, kriaušės, raudonas svogūnas, tofu, graikiniai riešutai, balzamikas.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su saulėje džiovintų pomidorų padažu, baklažanai, vyšniniai pomidorai, cukinijos, raudonieji svogūnai, parmezanas, migdolai.

kandis: Kepintų morkų humusas, daržovių lazdelės

Vakarienė: Avinžirniai parmezano padaže, perlinis kuskusas, kepti pomidorai su pesto.

Pusryčiai:  Čederio sūrio mufinai, karamelizuoti raudoni svogūnai, jogurto-žolelių padažas.

kandis: Žalias glotnutis su obuoliais, špinatais, ananasais ir avokadais.

Pietūs Marinuotas mocarela sūris, basmati ryžiai su šafranu, naminis pomidorų padažas, baltųjų ridikų salotos.

kandis: Tom Kha sriuba.

Vakarienė: Kepti japoniški moliūgai, moliūgų piurė, batatai, kale, šalavijo, chorizo ir fetos salotos, moliūgų sėklos.

Pusryčiai: Poliarinė duonelė, brie sūris, kiaušinis, svogūnai, spanguolių džemas.

 kandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs: Daržovių lazanija, ricota, mocarela.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis

Vakariene: Menkė, įvairūs lęšiai su pancetta, daržovėmis, sviesto, žolelių, kaparėlių užpilas, kalafioras.

Pusryčiai Varškės ir cukinijų vafliai, jogurto saldžiarūgštis padažas.

kandis: Rudeninė sezoninių daržovių sriuba.

Pietūs: Kepintas halloumi sūris, perlinės kruopos su vytintais pomidorais ir žirneliais, kaparėlių padažas.

kandis:. Cheesecake be pridėtinio cukraus

Vakarienė: Vietnamietiškos krevečių ir ryžių makaronų salotos su riešutais ir mėtomis, laimo citrina.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

top rekvizitai cityrush