Cityrush

Padėkite draugams laikytis Naujųjų metų pažadų.
Padovanokite sveiko ir subalansuoto maisto planą.

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Nustebinkite savo artimuosius. Artėjančių švenčių proga, padovanokite sveikos ir subalansuotos mitybos 5 arba 20 dienų prenumeratą.
Dovanų kupono gavėjas galės pasirinkti tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, ir vakarienė.

Dovanų kupono galiojimo trukmė 6mėn.

Nuo: 99

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Kokosinė granola su šokoladu, graikiškas jogurtas su vanile.

kandis:  Korėjietiški tacos su plėšyta jautiena ir ridikėliais.

Pietūs: Vištienos kepsneliai su kukurūzų plutele, krosnyje keptos bulvių skiltelės, šparaginių pupelių salotos, jogurto padažas su medumi ir garstyčiomis.

kandis: Tirštas avižų, bananų ir kavos smoothie.

Vakarienė: Kalakutienos kumpio kukuliai su ananasais ir saldžiarūgščiu padažu, basmati ryžiai.

Pusryčiai: Citrininiai belgiški vafliai su aguonomis + varškės kremas.

kandis: Keptos cukinijos su viduržemio užtepėle.

Pietūs: Čili con carne su avokadais ir pilno grūdo makaronais.

kandis: Naminė sėklų duona su lašiša, ridikėliais ir varškės kremu.

Vakarienė: Ryžių makaronų ir vištienos salotos.

Pusryčiai: Cukiniju, fetos ir žolelių blyneliai.

kandis:  Tortilija su tunu ir agurkais.

Pietūs: Plėšytas kalakuto kumpis, perlinių kruopų ir burokėlių paelja.

kandis: Ryžių pudingas su mangais ir žalia citrina.

Vakarienė: Jautienos troškinys su bulvėmis ir šakninėmis daržovėmis.

Pusryčiai: Ryžių dubenėlis, su marinuota lašiša, marinuotu imbieru ir šviežiomis daržovėmis.

Užkandis: Moliūgų sriuba su kepintomis moliūgų sėklomis.

Pietūs: Vištienos krutinėlė su bolivine balanda, brokoliai, morkos, žirneliai.

Užkandis: Saldžių bulvių brownis.

Vakarienė: Varškės apkepas su mango džemu.

Pusryčiai: Kruasanai su kumpiu ir sūriu.

Užkandis: Vaisiai su kokosų pieno užpilu.

Pietūs: Lazanija su jautienos žandais, vyšniniais pomidorais ir grąžgarste.

Užkandis: Krepšeliai su tunu ir pikantišku padažu.

Vakarienė: Arktinė palija, lęšiai su riešutų sviestu, saldžios bulvės, sparaginės pupelės.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Kokosinė granola su šokoladu, graikiškas jogurtas su vanile.

kandis:  Korėjietiški tacos su lašiša ir ridikėliais.

Pietūs: Avinžirnių kepsneliai su daržovėmis, pomidorais, jogurto padažas su medumi ir garstyčiomis.

kandis: Tirštas avižų, bananų ir kavos smoothie.

Vakarienė: Lęšiai su soja, sezamu ir basmati ryžiais.

Pusryčiai: Citrininiai belgiški vafliai su aguonomis + varškės kremas.

kandis: Keptos cukinijos su viduržemio užtepėle.

Pietūs: Čili con carne su avokadais ir pilno grūdo makaronais (be mėsos).

kandis: Naminė sėklų duona su lašiša, ridikėliais ir varškės kremu.

Vakarienė: Ryžių makaronų salotos su tofu.

Pusryčiai: Cukinijų, fetos ir žolelių blyneliai.

kandis:  Tortilija su tunu ir agurkais.

Pietūs: Keptas haluomi sūris, perlinių kruopu ir burokėlių paelja.

kandis: Ryžių pudingas su mangais ir žalia citrina.

Vakarienė: Sūrio kepsnys, ryžiai, pomidorų salsa.

Pusryčiai: Ryžių dubenėlis, su marinuota lašiša, marinuotu imbieru ir šviežiomis daržovėmis.

Užkandis: Moliūgų sriuba su kepintomis moliūgų sėklomis.

Pietūs: Menkės kepsnys su troškintomis daržovėmis.

Užkandis: Saldžių bulvių brownis.

Vakarienė: Varškės apkepas su mango džemu.

Pusryčiai: Kruasanai su mocarela ir pesto.

Užkandis: Vaisiai su kokosų pieno užpilu.

Pietūs: Tofu kepsnys su bolivine balanda, brokoliai, morkos, žirneliai.

Užkandis: Krepšeliai su tunu ir pikantišku padažu.

Vakarienė: Arktinė palija, lęšiai su riešutų sviestu, saldžios bulvės, sparaginės pupelės.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Smagi žinia tiesiai iš virtuvės:
Cityrush šefai paruošė Kūčių stalo pasiūlymą ir kviečia palikti kulinarinius rūpesčius mums.

PRISTATYMAS GRUODŽIO 23 DIENĄ VAKARE ARBA GRUODŽIO 24 DIENĄ RYTE.

Modernus meniu su
nostalgiškais močiutės pagardinimais.
12 patiekalų, subalansuota 4-iems asmenims. Visą kūčių meniu galite peržiūrėti aprašyme.