Cityrush

Padėkite draugams laikytis Naujųjų metų pažadų.
Padovanokite sveiko ir subalansuoto maisto planą.

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Nustebinkite savo artimuosius. Artėjančių švenčių proga, padovanokite sveikos ir subalansuotos mitybos 5 arba 20 dienų prenumeratą.
Dovanų kupono gavėjas galės pasirinkti tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, ir vakarienė.

Dovanų kupono galiojimo trukmė 6mėn.

Nuo: 99

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Prancūziški cinamoniniai skrebučiai su kiaušiniu ir persikais.

kandis: Tiršta burokėlių sriuba su ožkos sūriu.

Pietūs: Kepta kalakuto krūtinėlė, sorų kruopos su vytintais pomidorais ir moliūgais, pomidorų padažas.

kandis: Panakota su mango.

Vakarienė: Sviestažuvė su migdolų plutele, saldieji žirneliai, bolivinė balanda, citrininis padažas, laimas.

Pusryčiai: Speltos blyneliai su rikotos įdaru ir šilauogėmis.

kandis: Rūkyta lydeka ir bulvių piure su chiabatos skrebučiu.

Pietūs: Vištienos kepsnys su graikiniais riešutais ir datulių padažu,

keptos šakninės daržovės.

kandis: Cheesecake’as be pridėtinio cukraus.

Vakarienė: Salotos su sous-vide antienos krūtinėle ir mango.

Pusryčiai: Daržovių blyneliai su feta, pomidorų ir kaparėlių salsa.

kandis: Žemės riešutų sviesto ir grikių miltų sausainis.

Pietūs: BBQ vištienos kumpelių troškinys, pilno grūdo makaronai, kepta cukinija.

kandis: Mini bulvytė įdaryta lašiša, vytintais pomidorais ir grūdėta varške.

Vakarienė: Jautienos dubenėlis su keptu kiaušiniu, rudaisiais ryžiais ir daržovėmis (žirnių ankštys; raudonas kopūstas; morkos; daigintos pupuolės).

Pusryčiai: Varškės apkepas su daržovėmis.

kandis: Keptas sumuštinis su virta jautiena, vytintais pomidorais ir mozarella.

Pietūs: Confit anties kulšelė, obuolių padažas, perlinių kruopų salotos su pastarnokais ir morkomis.

kandis: Krevečių fajitas su daržovėmis.

Vakarienė: Keptos vištienos krūtinėlės salotos su obuoliais, salierais ir graikiniais riešutais, jogurto padažas.

Pusryčiai: Trisluoksniai avižų duonos sumuštiniai su lašiša.

kandis:  Obuolių ir imbiero keksiukai.

Pietūs: Kalakutienos saltinboka, keptos cukinijos, grūstos bulvės su garstyčiomis.

kandis: Grill varškės sūris, figų džemas.

Vakarienė: Paltusas, kukurūzų ir laukinių ryžių, vyšninių pomidorų salotos.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Prancūziški cinamoniniai skrebučiai su kiaušiniu ir persikais.

kandis: Tiršta burokėlių sriuba su ožkos sūriu.

Pietūs:  Avinžirnių kukuliai su sezamu padažu ir daržovių salotomis.

kandis: Panakota su mango.

Vakarienė: Sviestažuvė su migdolų plutele, saldieji žirneliai, bolivinė balanda, citrininis padažas, laimas.

Pusryčiai: Blyneliai su rikotos įdaru ir šilauogėmis.

kandis: Rūkyta lydeka ir bulvių piure su chiabatos skrebučiu.

Pietūs: Baklažanų lazanija, gražgarstė, vyšniniai pomidorai.

kandis: Cheesecake’as be pridėtinio cukraus.

Vakarienė: Rissoto su miško grybais.

Pusryčiai: Daržovių blyneliai su feta, pomidorų ir kaparėlių salsa.

kandis: Žemės riešutų sviesto ir grikių miltų sausainis.

Pietūs: Indiški bulvių kepsneliai su kalendra ir humusu.

kandis: Mini bulvytė įdaryta lašiša, vytintais pomidorais ir grūdėta varške.

Vakarienė: Wok ryžių makaronai su haluomi sūriu ir daržovėmis.

Pusryčiai: Varškės apkepas su daržovėmis.

kandis: Keptas sumuštinis su virta jautiena, vytintais pomidorais ir mozarella.

Pietūs: Bolivinių balandų ir burokėlių kepsneliai su keptais špinatais ir ryžiais.

kandis: Krevečių fajitas su daržovėmis.

Vakarienė: Saldžiarūgščiai traškūs žiediniai kopūstai su ryžiais ir sezamu.

Pusryčiai: Trisluoksniai avižų duonos sumuštiniai su lašiša.

kandis:  Obuolių ir imbiero keksiukai.

Pietūs: Špinatais, sorų kruopomis ir feta įdarytos paprikos, keptos cukinijos.

kandis: Grill varškės sūris, figų džemas.

Vakarienė: Paltusas, kukurūzų ir laukinių ryžių bei vyšninių pomidorų salotos.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Smagi žinia tiesiai iš virtuvės:
Cityrush šefai paruošė Kūčių stalo pasiūlymą ir kviečia palikti kulinarinius rūpesčius mums.

PRISTATYMAS GRUODŽIO 23 DIENĄ VAKARE ARBA GRUODŽIO 24 DIENĄ RYTE.

Modernus meniu su
nostalgiškais močiutės pagardinimais.
12 patiekalų, subalansuota 4-iems asmenims. Visą kūčių meniu galite peržiūrėti aprašyme.