CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 19.00 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Pilnų avižų košė su riešutų sviestu.

Užkandis: Vaisių salotos.

 Pietūs: Varškės apkepas su morkomis, liesas jogurtas.

Užkandis: Itališka pomidorų sriuba.

Vakarienė: Menkė su perliniu kuskusu, trintų pomidorų ir ananasų padažas, citrina.

Pusryčiai: Amerikietiški pilno grūdo blyneliai su trintomis uogomis.

 Užkandis:  Panna cotta.

Pietūs: Vištenos kumpeliai su BBQ padažu, plikyti ryžiai, žalios salotos.

 Užkandis: Kokosiniai sausainiai.

Vakarienė: Salotos su feta, alyvuogėmis ir paprika.

Pusryčiai: Tortilija su vištiena ir creme bonjour.

Užkandis: Bananų duonelė.

 Pietūs:  Kalakutienos troškinys su pad thai padažu, kepinti grikiai, raugintų agurkų salotos.

 Užkandis: Rikotos kremas su granola.

Vakarienė: Jautienos pastrami, grill bulvytės ir cukinija, pievagrybiai.

Pusryčiai: Špinatų lietiniai su bananais ir varške, liesas jogurtas.

 Užkandis: Kriaušių smoothis.

 Pietūs: Vištienos suktinukai su vytintais pomidorais, kuskuso salotos.

Užkandis: Traputis su sūdyta lašiša ir agurku.

Vakarienė:  Kišo keksiukai su kalakutiena, špinatų užtepėlė.

Pusryčiai: Focaccia su mocarela ir kumpiu, pomidorų salsa.

Užkandis: Chia pudingas.

 Pietūs: Tortilija su jautiena, coleslaw salotos.

Užkandis: Riešutų sviesto rutuliukai.

Vakarienė: Avinžirnių troškinys su kokosų pienu ir vištiena.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.