Cityrush

Užsibrėžtus tikslus kartu pasiekime lengviau.

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Riešutų granola, graikiškas jogurtas su vanile.

kandis: Šalta pomidorų sriuba.

Pietūs: Vištiena įdaryta špinatais ir feta, pomidorų padažas, bulgur kruopos, coleslaw salotos.

kandis: Mėlynių, graikiško jogurto, kokosų ir vanilės smoothie.

Vakarienė: Teriyaki  lašišos dubenėlis su daržovėmis (guacamole, kukurūzai, pupelės, agurkai, morkos) su rudaisiais ryžiais.

Pusryčiai: Citrininiai belgiški vafliai su aguonomis, jogurto padažas.

kandis: Batatų brownis.

Pietūs: Saldžiarūgštė jautiena su brokoliais, perlinis kuskusas.

kandis: Moliūgų sriuba su kepintomis moliūgų sėklomis

Vakarienė: Cezario salotos su vištiena.

Pusryčiai:  Pita su kalakutiena, sūriu, jogurto ir agurku padažu.

kandis: Varškės kremas su kinkanais ir pasiflorais.

Pietūs: Plėšyta kalakuto šlaunelių mėsa, perlinių kruopų ir burokėlių paelija, morku ir riešutu salotos.

kandis: Trinta raudonujų lešių ir pomidorų sriuba.

Vakarienė: Brandintos jautienos graikiška kofta, tzaziki padažas, keptos bulvytės, agurkų ir krapų salotos.

Ilsimės 🙂

Pusryčiai: Lietiniai su varške, cinamonu ir obuoliais, kreminis uogų padažas.

kandis: Ruginės duonos sumuštinis su lašiša ir avokadais.

Pietūs: Salotos su plėšytais jautienos žandais, juodos duonos skrebutis.

kandis: Avižinis sausainis su šokolado gabaliukais

Vakarienė: Otas, lęšiai su riešutų sviestu, saldžios bulvės, šparaginės pupelės.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Riešutų granola, graikiškas jogurtas su vanile.

kandis: Šalta pomidorų sriuba.

Pietūs: Avinžirnių kepsneliai, pomidorinis padažas, bulgur kruopos, coleslaw salotos.

kandis: Mėlynių, graikiško jogurto, kokosų ir vanilės smoothie.

Vakarienė: Teriyaki  lašišos dubenėlis su daržovėmis (guacamole, kukurūzai, pupelės, agurkai, morkos) su rudaisiais ryžiais.

Pusryčiai: Citrininiai belgiški vafliai su aguonomis, jogurto padažas.

kandis: Batatų brownis.

Pietūs: Lęšių ir grybų kepsneliai, pomidorinis kario padažas, brokolių ir migdolų salotos.

kandis: Moliūgų sriuba su kepintomis moliūgų sėklomis

Vakarienė: Cezario salotos su lašiša.

Pusryčiai:  Pita su tunu ir kiaušiniais, jogurto ir agurkų padažas.

kandis: Varškės kremas su kinkanais ir pasiflorais.

Pietūs: Žiedinių kopūstų kepsneliai, degintų svogūnų padažas, perlinių kruopu ir burokėlių paelija.

kandis: Trinta raudonujų lešių ir pomidorų sriuba.

Vakarienė: Savojos kopūsto suktinukai su tofu ir grybais, tzaziki padažas, keptos bulvytės, agurkų ir krapų salotos.

Ilsimės 🙂

Pusryčiai: Lietiniai su varške, cinamonu ir obuoliais, kreminis uogų padažas.

kandis: Ruginės duonos sumuštinis su lašiša ir avokadais.

Pietūs: Salotos su tofu.

kandis: Avižinis sausainis su šokolado gabaliukais

Vakarienė: Otas, lęšiai su riešutų sviestu, saldžios bulvės, šparaginės pupelės.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!