CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 19.00 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Kiaušinio keksiukas su špinatais ir romano pomidorais.

 Užkandis: Morkų ir riešutų keksiukas.

Pietūs: Čili con carne, durum tortilija su sūriu ir jelapeno pipirais.

 Užkandis: Trinta moliūgų sriuba.

Vakarienė: Varškės apkepas su ananasais.

Pusryčiai: Amerikietiški pilno grūdo blyneliai su bananais.

 Užkandis: Avižų ir anakardžio riešutų granola su medumi.

 Pietūs: Wok ryžiai su vištiena, shitake grybais, pievagrybiais ir žirneliais.

 Užkandis: Jogurtas su riešutais ir figų džemu.

Vakarienė: Keptos jautienos ir saldžių bulvių salotos su balzamiko padažu.

Pusryčiai: Rikotos ir varškės apkepas.

Užkandis: Pupelių ir porų salotos.

 Pietūs: Vištienos troškinys su morkomis ir bulgur salotos.

 Užkandis: Burokėlių ir speltos suktinukas su ožkos sūriu ir rukola.

Vakarienė:  Jūros ešerys su Valio sūrio padažu ir troškintomis daržovėmis.

Pusryčiai: Grikių košė su cukinija ir serano kumpiu.

Užkandis: Humusas su saliero stiebais.

 Pietūs: Kapotos vištienos kepsneliai su kokoso plutele, brokolių ir spanguolių salotos.

 Užkandis: Avokado ir juodo šokolado kremas.

Vakarienė:  Graikiškos salotos.

Pusryčiai: Pilnagrūdė tortilija su tunu ir agurkais.

 Užkandis: Burokėlių karpačio su rukola.

 Pietūs:  Vištienos fajitas su paprikos salsa ir ryžių salotomis.

Užkandis:  Riešutų sviesto rutuliukai.

Vakarienė: Jautienos šonkauliai su Agata bulvytėmis ir keptais pievagrybiais, teriyaki padažas.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.