Cityrush

Užsibrėžtus tikslus kartu pasiekime lengviau.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Cukinijų ir morkų blyneliai su jogurto ir pomidorų padažu.

kandis: Kreminė grybų ir pastarnokų sriuba su trumų aliejumi ir  švž. čiobreliu.

Pietūs: Mozarellla ir džiovintais pomidorais įdaryta vištiena su keptomis jaunomis bulvytemis, šparaginiu pupelių ir morkų salotomis.

kandis: Uogų pudingas su maistingomis sėklomis.

Vakarienė: Varškės ir daržovių pyragas su lydyto sūrelio padažu.

.

Pusryčiai: Fritata su pomidorais, tzadziki padažu ir kaizerio bandele.

kandis: Morkų ir aguonų keksiukai gardinti varškės kremu.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su kumpiu, grybų ir sūrio padažu, kietuoju sūriu ir sultenėmis.

kandis: Tacco su avokado padažu, lašiša ir daržovėmis.

Vakarienė: Brandinto jautienos kumpio ir daržovių troškinys.

Pusryčiai: Kepti varškėčiai su trintomis avietėmis.

kandis:  Naminė sėklų duona su burokėlių humusu.

Pietūs: Satay vištiena kreminiame kokosų padaže su ryžių makaronais ir  morkų salotomis.

kandis: Kokosų rutuliukai su dygliuotųjų ožerškių uogomis.

Vakarienė:  Vyne troškinti jautienos žandai su bulvių salierų piure ir česnakinėmis  šparaginėmis  pupelėmis.

Pusryčiai: Špinatiniai speltos lietiniai su bananais ir  aviečių - jogurto padažu.

kandis: Keptas sumuštinis su virta jautiena, vytintais pomidorais, mozarella ir špinatais.

Pietūs: Meksikietiška kalakutiena su ryžiais, cukinijų ir daikon ridiko salotomis.

kandis: Energetinis avižų batonėlis.

Vakarienė: Paelja su lašiša, menke ir krevetėmis, skrudintas chorizo.

Pusryčiai: Kruasanai su mozarella, pomidorais ir pesto padažu.

kandis: Rabarbarų ir avokadų kremas su keptomis avižomis.

Pietūs: Chilli con carne su kietuoju sūriu ir pita.

kandis: Kreminė špinatų sriuba su virtu kiaušiniu.

Vakarienė: Saldžiarūgštė vištiena su žirneliais,  skrudintais žemės riešutais, perliniu kuskusu ir kiniškomis salotomis.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Cukinijų ir morkų blyneliai su jogurto ir pomidorų padažu.

kandis: Kreminė grybų ir pastarnokų sriuba su triumų aliejumi ir  švž. čiobreliu.

Pietūs: Špinatais ir džiovintai pomidorais įdaryti batatai su keptais avinžirniais  ir feta.

kandis: Uogų pudingas su maistingomis sėklomis.

Vakarienė: Varškės ir daržovių pyragas su lydyto sūrelio padažu.

Pusryčiai: Fritata su pomidorais, tzadziki padažu ir kaizerio bandele.

kandis: Morkų ir aguonų keksiukai gardinti varškės kremu.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su krevetėmis,  grybų ir sūrio padažu, kietuoju sūriu ir sultenėmis.

kandis: Tacco su avokado padažu, lašiša ir daržovėmis.

Vakarienė: Saida, bulgur kruopos su keptais rudaisiais pievagrybiais, keptos cukinijos.

Pusryčiai: Kepti varškėčiai su trintomis avietėmis.

kandis:  Naminė sėklų duona su burokėlių humusu.

Pietūs: Cukinijų makaronai su gruzdintu tofu ir sezamais.

kandis:  Kokoso rutuliukai su dygliuotųjų ožerškių uogomis.

Vakarienė: Salotos su bolivinėmis balandomis , haloumi sūriu ir šilauogėmis.

Pusryčiai: Špinatiniai lietiniai su bananais, ir aviečių - jogurto padažu.

kandis: Keptas sumuštinis su vytintais pomidorais, mozarella ir špinatais.

Pietūs: Traškus bolivinių balandų kepsneliai su burokėliais ir ožkos sūriu.

kandis: Energetinis avižų batonėlis.

Vakarienė: Paelja su lašiša, menke ir krevetėmis.

Pusryčiai: Kruasanai su mozarella, pomidorais ir pesto padažu.

kandis: Rabarbarų ir avokadų kremas su keptomis avižomis.

Pietūs: Con carne su lęšiais, kietuoju sūriu ir pita.

kandis: Kreminė špinatų sriuba su virtu kiaušiniu.

Vakarienė: Avinžirnių ir bulvių karis su menke.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!