VILNIUS - KAUNAS - KLAIPĖDA

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

cityrush sportui

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Varškėtukai su rikota, džiovintais vaisiais ir medumi. Spanguolių jogurtas. (3,7)

Užkandis: Datulių ir riešutų rutuliukai su kanapių sėklomis. (5,8)

Pietūs: Meksikietiški vištienos kumpeliai su kukurūzais, pomidorais, čederiu ir jalapenais. Basmati ryžiai, karštos cukinijų ir paprikų salotos. (7)

Užkandis: Pasiflorų cheesecake su citrina ir liofilizuotomis šilauogėmis. (1,7)

Vakarienė: Keptas halloumi sūris su šonine, pomidorų avinžirniais, keptomis daržovėmis ir  spanguolių padažu. (7)

Pusryčiai: Kokosinė avižinių dribsnių, riešutų ir maistingų sėklų granola su svarainių ir slyvų jogurtu. (5,7,8,11)

Užkandis: Varškės sūrelis su juodo šokolado ir riešutų glajumi. (7)

Pietūs: Plėšyta BBQ jautiena su saldžiomis bulvėmis, šviežios kopūstų ir morkų salotos.

Užkandis: Riešutų sviesto batonėliai. (5,8)

Vakarienė: Tirštas kokosinis Tom Yum troškinys su krevetėmis, lašiša ir menkės gabaliukais, ankštinės daržovės, pak choy ir ryžių makaronai. (2,4)

Pusryčiai: Moliūginis varškės keksiukas su rikotos kremu ir moliūgų sėklomis. (3,7)

Užkandis: Batatų brownie. (7)

Pietūs: Vištienos file įdaryta feta, špinatais ir saulėjė džiovintais pomidorais, citrininis kuskusas su šafranu, kepti žiediniai kopūstai, špinatų padažas. (1,7)

Užkandis: Granatų, obuolių ir spanguolių imbierinės sultys.

Vakarienė: Dienos žuvis, saldžių bulvių ir moliūgų košė, karamelizuotos įvairios morkos, kreminis kaparėlių padažas. (4)

Pusryčiai: Suktinukas su BBQ vištiena, marinuotais kopūstais, agurkais, varškės kremu ir permezanu. (1,7)

Užkandis: Rudeninė sezoninių daržovių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su tunu, pomidorais, kaparėliais, kietuoju sūriu ir alyvuogėmis. Sviežios salotos. (1,4)

Užkandis: Džiovintų vaisių, riešutų ir bolivinės balandos batonėliai. (5,8)

Vakarienė: Čili jautienos troškinys, laukiniai ir plikyti ryžiai, permezanas. Špinatų ir pomidorų salotos su mėtiniu užpilu.

Pusryčiai: Beigelis su kreminio sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, kiaušiniu, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1,3,4,7)

Užkandis: Obuolių pyragaitis su cinamonu ir apelsino žievele. (1,3)

Pietūs:  Satay kalakutienos kumpeliai su žemės riešutų sviestu, stir-fry įvairios daržovės, stikliniai makaronai, kalendros aliejus. (5,11)

Užkandis: Kokosinis bananų smoothies su miško uogomis.

Vakarienė: Teryaki lašiša, bulgur kruopos su edamame ir šparaginėmis pupelėmis, keptos įvairių daržovių lazdelės su sezamu ir laimo citrina. (1,4,11)

Vegetariškas meniu su žuvimi (pesketariškas)

Pusryčiai: Varškėtukai su rikota, džiovintais vaisiais ir medumi. Spanguolių jogurtas. (3,7)

Užkandis: Datulių ir riešutų rutuliukai su kanapių sėklomis. (5,8)

Pietūs: Basmati ryžiai, kukurūzų burbuolė, karštos cukinijų ir paprikų salotos, marinuota feta, šalavijas. (7)

Užkandis: Pasiflorų cheesecake su citrina ir liofilizuotomis šilauogėmis. (1,7)

Vakarienė: Keptas halloumi sūris su pomidorų avinžirniais, keptomis daržovėmis ir spanguolių padažu. (7)

Pusryčiai: Kokosinė avižinių dribsnių, riešutų ir maistingų sėklų granola su svarainių ir slyvų jogurtu. (5,7,8,11)

Užkandis: Varškės sūrelis su juodo šokolado ir riešutų glajumi. (7)

Pietūs: BBQ lašiša, saldžios bulvės, šviežios kopūstų ir morkų salotos. (4)

Užkandis: Riešutų sviesto batonėliai. (5,8)

Vakarienė: Tirštas kokosinis Tom Yum troškinys su krevetėmis, lašiša ir menkės gabaliukais, ankštinės daržovės, pak choy ir ryžių makaronai. (2,4)

Pusryčiai: Moliūginis varškės keksiukas su rikotos kremu ir moliūgų sėklomis. (3,7)

Užkandis: Batatų brownie. (7)

Pietūs: Krevetės, citrininis kuskusas su šafranu, kepti žiediniai kopūstai, feta ir špinatų padažas. (1,2,7)

Užkandis: Granatų, obuolių ir spanguolių imbierinės sultys.

Vakarienė: Dienos žuvis, saldžių bulvių ir moliūgų košė, karamelizuotos įvairios morkos, kreminis kaparėlių padažas. (4)

Pusryčiai: Suktinukas su kiaušiniu, marinuotais kopūstais, agurkais, varškės kremu ir permezanu. (1,3,7)

Užkandis: Rudeninė sezoninių daržovių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su tunu, pomidorais, kaparėliais, kietuoju sūriu ir alyvuogėmis. Sviežios salotos. (1,4)

Užkandis: Džiovintų vaisių, riešutų ir bolivinės balandos batonėliai. (5,8)

Vakarienė: Čili daržovių ir lęšių troškinys, laukiniai ir plikyti ryžiai, permezanas. Špinatų ir pomidorų salotos su mėtiniu užpilu.

Pusryčiai: Beigelis su kreminio sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, kiaušiniu, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1,3,4,7)

Užkandis: Obuolių pyragaitis su cinamonu ir apelsino žievele. (1,3)

Pietūs: Satay menkės gabaliukai su žemės riešutų sviestu, stir-fry įvairios daržovės, stikliniai makaronai, kalendros aliejus. (4,5,11)

Užkandis: Kokosinis bananų smoothies su miško uogomis.

Vakarienė: Teryaki lašiša, bulgur kruopos su edamame ir šparaginėmis pupelėmis, keptos įvairių daržovių lazdelės su sezamu ir laimo citrina. (1,4,11)

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

top rekvizitai cityrush