CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 19.00 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Tortilija su creme bonjour ir kepta vištiena, salotos.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie su kokosų pienu.

Pietūs: Vištienos troškinys su saldžiomos bulvėmis, morkomis, juodomis pupelėmis ir kukurūzais.

Užkandis: Riešutų granola.

Vakarienė: Varškės apkepas su burokėliais, obuolių-spanguolių džemas.

Pusryčiai: Avižų košė su migdolais.

Užkandis: Panna cotta su mango.

Pietūs: Vištienos krūtinėlė su pesto ir Agata bulvytėmis, morkų ir agurkų salotos.

Užkandis: Trinta moliūgų sriuba.

Vakarienė: Fetos salotos su alyvuogėmis, saulėje džiovintais pomidorais.

Pusryčiai: Granola su riešutais (graikiški, žemės), saulėgrąžomis, džiovintais vaisias ir graikišku jogurtu.

Užkandis:  Mascarponės kremas su šilauogėmis.

Pietūs: Vištienos blauzdelės su BBQ padažu, grikiais ir coleslaw salotomis.

Užkandis: Ciabatta sumuštinis su feta, alyvuogėmis, pomidoriukais.

Vakarienė:  Įdaryta paprika su kuskusu, sūriu, cukinija.

Pusryčiai: Kruasanai su šonine, Gouda sūriu ir marinuotais agurkėliais.

Užkandis: Durum (kietasis kvietys) suktinukas su mocarela ir chilaque (trintų pomidorų) padažu.

Pietūs: Virta jautiena su gravy padažu, basmati ryžiai su pad-thai, agurkų salotos.

Užkandis: Graikiškas jogurtas su vaisiais.

Vakarienė: Kepta arktinė palija (lašišinė žuvis), skaldytas bulgur, lengvai marinuotos cukinijos,  sultinio ir kokosų pieno padažas su ciberžole.

Pusryčiai: Amerikietiški blyneliai su uogomis ir varške.

Užkandis: Saldžių bulvių braunis.

Pietūs: Kalakutienos krūtinėlė su cintrinžole, bolivinė balanda, pomidorų salsa.

Užkandis: Mocarelos iešmelis su figomis ir cherry pomidorais.

Vakarienė:  Plėšytos jautienos salotos su marinuotais agurkais ir skrebučiu.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.