Cityrush

Užsibrėžtus tikslus kartu pasiekime lengviau.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Citrininis rikotos apkepas, jogurto padažas, trintos braškės.

kandis: Vištienos sultinys, skrebutis.

Pietūs: Grill vištienos file kepsnys su namine salsa, basmati ryžiai, šparaginių pupelių ir brokolių salotos.

kandis: Uogų pudingas su maistingomis sėklomis.

Vakarienė: Teriyaki lašišos dubenėlis su daržovėmis (morkos, agurkai, guacamole, marinuotas imbieras) su saldžiom bulvėm.

Pusryčiai: Cukinijų ir morkų blyneliai, jogurto ir pomidorų padažas.

kandis: Morkų ir graikinių riešutų pyragas.

Pietūs:  Meksikietiška kalakutiena (kumpeliai, kukurūzai, čederis, pomidorai, jalapenas, troškintos pupelės), pita.

kandis: Mocarelos ir pomidorų vėrinukas su pesto.

Vakarienė: Jautienos ir daržovių troškinys (morkos, bulvės, cukinijos, saliero gumbai).

Pusryčiai: Kepti varškėčiai su trintomis avietėmis.

kandis: Naminė sėklų duona su burokėlių humusu.

Pietūs: Satay vištiena kreminiame kokosų padaže, ryžių makaronai, kopūstų salotos.

kandis: Kokoso rutuliukai su dygliuotųjų ožerškių uogomis.

Vakarienė: Salotos su karališkomis krevetėmis.

Pusryčiai: Frittata su špinatais ir pomidorais, pesto, ciabatta.

kandis: Vyšnių smoothie.

Pietūs: Kalakutienos pjausniai, bulvių gratenas, brokolių ir migdolų salotos.

kandis: Šviežios braškės su brinkinta granola, riešutų ir datulių padažas.

Vakarienė: Nicos salotos su tuno kepsneliais.

Pusryčiai: Ciabatta panini su kumpiu ir sūriu, sūrelio padažas + pomidorų salsa.

kandis: Energetinis avižų batonėlis.

Pietūs: Saldžiarūgščiai vištienos kumpeliai su žirneliais perlinis kuskusas, kiniškos salotos.

kandis: Suktinukas su serano kumpiu ir filadelfija.

Vakarienė: Ramenas su vištiena.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Citrininis rikotos apkepas, jogurto padažas, trintos braškės.

kandis: Sultinys, skrebutis.

Pietūs: Cukinijų ir ryžių makaronai su gruzdintu haloumi ir sezamais.

kandis: Uogų pudingas su maistingomis sėklomis.

Vakarienė: Teriyaki lašišos dubenėlis su daržovėmis (morkos, agurkai, guacamole, marinuotas imbieras) su saldžiom bulvėm.

Pusryčiai: Cukinijų ir morkų blyneliai, jogurto ir pomidorų padažas.

kandis: Morkų ir graikinių riešutų pyragas.

Pietūs: Saldžių bulvių gnochi, sūrio padažas, smidrai, kedro riešutai.

kandis: Mocarelos ir pomidorų vėrinukas su pesto.

Vakarienė: Saida, bulgur kruopos gardintos pesto, keptos cukinijos.

Pusryčiai: Kepti varškėčiai su trintomis avietėmis.

kandis: Naminė sėklų duona su burokėlių humusu.

Pietūs: Satay menkė kreminiame kokosų padaže, ryžių makaronai, kopūstų salotos.

kandis: Kokoso rutuliukai su dygliuotųjų ožerškių uogomis.

Vakarienė: Salotos su karališkomis krevetėmis.

Pusryčiai: Frittata su špinatais ir pomidorais, pesto, ciabatta.

kandis: Vyšnių smoothie.

Pietūs: Turkiška bulvė įdaryta avokadais, jogurtu ir lašiša.

kandis: Šviežios braškės su brinkinta granola, riešutų ir datulių padažas.

Vakarienė: Nicos salotos su tuno kepsneliais.

Pusryčiai: Ciabatta panini su tunu, pimodorais ir špinatais, sūrelio padažas + sūdyti agurkai.

kandis: Energetinis avižų batonėlis.

Pietūs: Menkė, avinžirnių ir bulvių karis.

kandis: Suktinukas su daržovėmis ir filadelfija.

Vakarienė: Ramenas su tofu.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!