CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje ir Kaune. Gyvenantiems miesto ritmu.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su vyšnių džemu.

Užkandis: Avižų granola su moliūgų sėklomis, riešutų sviestu, lifolizuotomis uogomis.

Pietūs: Kalakutienos krūtinėlės pjausniai, bolivine balanda su daržovėmis, naminis pomidorų padažas.

Užkandis: Vaisių smoothie (kivi, melionas, ananasas, kriaušės, apelsinai, vyšnios).

Vakarienė: Kiniškos Salotos su wakkame, tigrinėmis krevetėmis ir umami padažu.

Pusryčiai: Kiaušinių keksiukai, konservuotos pupelės, grill pomidoras ir pievagrybiai, skrudinta pita.

Užkandis: Čiabata su persikais ir ricota sūriu.

Pietūs: :  Azijos vištienos šlaunelės su garstyčiom ir austrių padažu, skrudinti ryžiai su kiaušiniu ir žirneliais, žalios salotos.

Užkandis: Maskarponės tiramisu (be pridėtinio cukraus).

Vakarienė: Menkė su daržoviu tartar ir langustinų padažų.

Pusryčiai:  Špinatų lietiniai su bananais, agrastų džemu.

Užkandis: Mini kruasanas su rūkyta vištiena ir tzadziki padažu.

Pietūs: Čili con carne su jautienos kumpiu, grill tortilija su parmezanu.

Užkandis:  Humusas su rūkyta paprika, morkų lazdelės.

Vakarienė: Varškės apkepas su mėlynėmis ir graikišku jogurtu.

Pusryčiai: Granola su migdolais, riešutais ir graikišku jogurtu.

Užkandis: Kiaušinis įdarytas avokadu.

Pietūs: Wok ryžiai su vištienos file, pievagrybiais, paprika ir žirneliais.

Užkandis: Chioga burokėlių karpačio su balzamiku ir rukola.

Vakarienė: Baklažano, cukinijos ir pomidoro bei mozzarellos bokšteliai.

Pusryčiai: Kruasanas su lašiša ir mozzarrela, vytinti avietiniai pomidorai bei tarkuotas agurkas.

Užkandis: Trinta porų sriuba su skrebučiu.

Pietūs: Jautienos lazanija.

Užkandis: Datulių triufelis.

Vakarienė: Cezario salotos su vištienos krūtinėle.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su džemu.

Užkandis: Granola, riešutų sviestas, lifolizuoti vaisiai.

 Pietūs: Menkės kepsnys su rukytos paprikos padažu.

 Užkandis: Vaisių smoothie.

Vakarienė: Kiniškos salotos su wakkame ir krevetėmis, pomidorais.

Pusryčiai: Kiaušinių keksiukai, konservuotos pupelės, grill pomidoras, kepinta pita, pievagrybių.

Užkandis: Čiabata su persikais ir ricota.

Pietūs: :  Salotos su quinva, keptu haloumi sūriu, juodosiomis pupelėmis, avokadu.

Užkandis: Maskarpones tiramisu (be papildomo cukraus).

Vakarienė: Menkė su daržoviu tartar ir jūros gėrybių padažu.

Pusryčiai:  Špinatų lietiniai su bananais, turkiškas jogurtas.

Užkandis: Mini kruasanai mocarela ir tzadziki padažu.

Pietūs Rytietiškas daržovių troškinys su basmati ryžiais.

Užkandis:  Humusas su rūkyta paprika, morkų lazdelės.

Vakarienė: Varškės apkepas su uogomis ir jogurtu.

Pusryčiai: Avižų smoothie su chia ir riešutų sviestu.

Užkandis: Kiaušinis įdarytas avokado kremu.

Pietūs: Voveraitės su bulvių ir špinatų piure, daržovės.

Užkandis: Burokėlių karpačio.

Vakarienė:  Baklažanų, mozarelos ir cukinijos bokšteliai su parmezanu.

Pusryčiai: Kruasanai su lašiša ir salotomis.

Užkandis: Porų sriuba su skrebučiais.

Pietūs: Vegetariška lazanija su rikota.

Užkandis: Datulių triufelis.

Vakarienė: Cezario salotos su lašiša.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!