CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 19.00 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Krosnyje garinta grikių košė su daržovėmis.

Užkandis: Jautienos sriuba.

Pietūs: Lėtai keptas kalautienos kumpis su pilno grūdo makaronais, pomidorų salotos.

Užkandis: Brokolių ir spanguolių salotos su sėklomis.

Vakarienė:  Varškės apkepas su brokoliais ir Valio sūriu.

Pusryčiai: Speltos vafliai su žolelių padažu.

Užkandis: Vaisių salotos (kivi, apelsinai, kriaušės, melionas).

Pietūs: Vištienos krūtinėlės kepsneliai su sezamu, ryžiai, salotos su džiugu.

Užkandis: Miso ir jūros gėrybių sriuba.

Vakarienė: Burokėlių, fetos ir avinžirnių salotos.

Pusryčiai: Virti kiaušiniai su keptomis cukinijomis, tunu, padažu ir juoda duona.

Užkandis: Biri varškė su kokosų pienu ir smulkintais riešutais.

Pietūs: Kalakutienos krūtinėlės kepsneliai su sezamu, šv. marinuoti kopūstai.

Užkandis: Avinžirnių salotos su čili ir morkų juostelėmis.

Vakarienė:  Garuose keptas ešerys su kuskusu, kepinti pomidorai.

Pusryčiai: Virti varškėčiai su naminiu džemu arba uogomis.

Užkandis: Keptos kriaušės su medumi.

Pietūs: Jautienos troškinys, basmati ryžiai, tar-tar padažas ir troškintos daržovės.

Užkandis: Trinta brokolių sriuba.

Vakarienė: Vištienos blauzdelės, bulgur kruopos ir švieži agurkai su krapais.

Pusryčiai: Lietiniai su vištiena, ryžiais, lydytu sūriu ir daržovėmis.

Užkandis: Pomidorų ir mocarelos iešmeliai su balzamiko padažu.

Pietūs: Vištienos krūtinėlė su kokosų pienu, ryžių makaronais ir troškintomis daržovėmis.

Užkandis: Kokosiniai sausainiai. 

Vakarienė:  Avokado ir mocarelos salotos su kepinta jautiena.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.