CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 19.00 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Kiaušinio keksiukas su daržovėmis.

 Užkandis: Panna cotta su trintomis braškėmis.

 Pietūs: Čili con carne, kukurūzų polenta.

 Užkandis: Trinta morkų sriuba.

Vakarienė: Varškės apkepas su morkomis ir jogurto padažu. 

Pusryčiai: Speltos ir ryžių vafliai su namine karamele ir šilauogėmis.

 Užkandis: Persimonai.

 Pietūs: Wok ryžiai su vištiena, shitake grybais ir žirneliais.

 Užkandis: Jogurtas su riešutais ir figų džemu.

Vakarienė: Vištienos krūtinėlės ir aviečių salotos su padažu.

Pusryčiai: Rikotos ir varškės kremas su trintomis mėlynėmis ir migdolais.

Užkandis: Pupelių ir porų salotos.

 Pietūs: Vištienos kepsnys su morkų padažu ir troškintais kopūstais.

 Užkandis: Speltos suktinukas su ožkos sūriu.

Vakarienė:  Jūros ešerys su sūrio padažu ir bulgur salotomis.

Pusryčiai: Ryžių blyneliai su bananais, liesas jogurtas.

Užkandis: Avižinis sausainis.

 Pietūs: Vištienos kepsnys garstyčių padaže su grikiais ir agurkų - ridikėlių salotomis.

 Užkandis: Alyvuogių užtepėlė su morkomis.

 Vakarienė: Varškės keksiukais su sūriu ir chia, špinatų užtepėlė.

Pusryčiai: Keptas ryžių pudingas su mascarpone.

 Užkandis: Burokėlių karpačio su rukola.

 Pietūs:  Jautienos troškinys su basmati ryžiais, pad thai padažu ir silpnai sūdytais agurkais.

Užkandis:  Riešutų sviesto rutuliukai.

Vakarienė: Graikiškos salotos.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.