CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje ir Kaune. Gyvenantiems miesto ritmu.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su mango padažu.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Pilno grūdo spagetti saldžiarūgštė vištiena bei paprikomis.

Užkandis: Riešutų triufeliai.

Vakarienė: Daržovių (batatai, pomidorai, moliūgas) troškinys su kalakutiena.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Jautienos troškinys su voveraitėmis ir Agata bulvemis, karnišonai.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba.

Vakarienė: Cezario salotos su vištiena, vytintais pomidorais agurkais ir alyvuogėmis.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinija ir morkomis, pikantiškas padažas.

Užkandis:  Vieno kąsnio krepšeliai su trumų pasta.

Pietūs: Vištienos blauzdelės su BBQ padažu, su kuskusu ir žaliomis salotomis.

Užkandis: Žaliasis kokteilis (medus, cukinija, špinatai, kviečių daigai, apelsinai).

Vakarienė:  Ryžių salotos su kukurūzais, vytintais pomidorais, agurkais ir tunu.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais, porais bei pupelėmis, pita, kapoti pomidorai.

Užkandis: Varškės kremas su trintomis avietėmis.

Pietūs: Kalakutienos thai troškinys su grikiais, agurka ssu krapais.

Užkandis: Ananasų, mango, bananai pasiflorų sultys.

Vakarienė: Grill arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, baklažanais, cukinijomis, pomidorais, grill pievagrybiai.

Pusryčiai: Riešutų ir avižų granola, su graikišku jogurtu.

Užkandis: Poliarinė duonelė su pėlesinio sūrio kremu bei marinuotu imberu. 

Pietūs:  Tikka masala vištiena, basmati ryžiai, tzatziki salotos.

Užkandis: Žuvienė.

Vakarienė:  Varškės apkepas su obuoliais ir cinamonu.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Rikotos apkepas su mango padažu.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Dorada su apelsinų-kario padažu, kepti ryžiai su daržovėmis.

Užkandis: Riešutų triufeliai.

Vakarienė: Daržovių (batatai, pomidorai, moliūgas, poras, šparaginės 2 rūšių) troškinys su menke.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Įdaryta paprika su bulgur ir mocarela.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba + skrebutis.

Vakarienė: Cezario salotos su lašiša, saul.džv.pomidorais, agurkais, alyvuogėmis.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinija ir morkomis, pikantiškas padažas.

Užkandis:  Vieno kąsnio krepšeliai su trumų pasta.

Pietūs: Stiklo makaronai su azijos daržovių mišiniu ir haloumi.

Užkandis: Žaliasis kokteilis (medus, cukinija, špinatai, kviečių daigai, apelsinai).

Vakarienė: Ryžių salotos su kukurūzais, vytintais pomidorais, agurkais ir tunu.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais, porais bei pupelėmis, pita, kapoti pomidorai.

Užkandis: Varškės kremas su trintomis avietėmis.

Pietūs: Špinatų gnocchi su parmezano padažu.

Užkandis: Ananasų, mango, bananai pasiflorų sultys.

Vakarienė: Grill arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, baklažanais, cukinijomis, pomidorais, grill pievagrybiai.

Pusryčiai: Riešutų ir avižų granola, su graikišku jogurtu.

Užkandis: Poliarinė duonelė su pėlesinio sūrio kremu bei marinuotu imberu. 

Pietūs:  Tortilija su karališkomis krevetėmis.

Užkandis: Žuvienė.

Vakarienė:  Varškės apkepas su obuoliais ir cinamonu.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!