Užsibrėžtus tikslus kartu pasiekime lengviau.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Varškės kremas su granola.

Užkandis: Čilli moliūgų ir pupelių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su bolognese padažu, keptos cukinijos, kietasis sūris.

kandis: Cheesecakes (be pridėtinio cukraus).

Vakarienė: Grill vištos kumpeliai, BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti raudonieji svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Fritatta su chorizo, mozarella ir bazilikais, vyšniniai pomidorai, grūdų duonelė.

kandis: Sumuštinis su avinžirnių ir tuno užtepėle, agurkais ir raudonuoju kopūstu.

Pietūs: Vištienos karis su kardamonu, basmati ryžiai, keptos paprikos su cukinijomis, žalioji citrina.

kandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis.

Vakarienė: Marokietiškas jautienos ir avinžirnių troškinys, kukusas, daržovių salotos.

Pusryčiai: Grikių košė su šonine ir daržovėmis.

kandis: Kreminė raudonujų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Kapoto kalakuto  kepsneliai, taboule salotos (bulgur, pomidorai, svogūnai, petražolės, mėta) jogurtinis padažas, ridikų salotos.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos vištienos ir ryžių siųlų salotos su riešutais ir mėtomis, žalioji citrina.

Pusryčiai: Beigelis su lydytų sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais.

kandis: Žaliasis glotnutis su špinatais ir avokadais.

Pietūs: Vištienos kepsnys su graikiniais riešutais ir datulių padažu, sorai, morkų salotos su obuoliais ir jogurtu.

kandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė, troškinti špinatai su pievagrybiais, rudieji ryžiai, citrininis padažas.

Pusryčiai: Chedario sūrio ir šoninės mufinai, kreminis padažas.

kandis: Mėtinis kokosų ir ananasų smoothie.

Pietūs: Ryžių makaronai su brandinta jautiena, bambukų ūgliai, mini kukurūzai, žirnių ankštys.

kandis: Saulėje džiovintų pomidorų humusas su daržovių lazdelėmis.

Vakarienė: Kalakuto kumpelių ir bolivinės balandos salotos su špinatais, granatų  ir moliūgų sėklomis, alyvuogių aliejauspadažas sdu figomis ir medumi.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Varškės kremas su granola.

Užkandis: Čilli moliūgų ir pupelių sriuba.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su lęšių bolognese padažu, keptos cukinijos, kietasis sūris.

kandis: Cheesecakes (be pridėtinio cukraus).

Vakarienė: Baklažanų lazanija, trintų pomidorų padažas, rukola, vyšniniai pomidorai.

Pusryčiai: Kiaušinių muffin’ai su mozarella ir bazilikais, vyšniniai pomidorai, grūdų duonelė.

kandis: Sumuštinis su avinžirnių ir tuno užtepėle, agurkais ir raudonuoju kopūstu.

Pietūs: Cukinijų sorai su riešutais ir gruzdinta feta su sezamais, citrininis medaus ir jogurto padažas.

kandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis.

Vakarienė: Skumbrė, marokietiškas avinžirnių troškinys, ryžiai, daržovių salotos.

Pusryčiai: Grikių košė su daržovėmis.

kandis: Kreminė raudonujų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Graikiškos salotos su orzo makaronais, cukinijomis ir baklažanais.

kandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė:  Vietnamietiškos krevečių ir ryžių siųlų salotos su riešutais ir mėtomis, žalioji citrina.

Pusryčiai: Beigelis su lydytų sūrio ir krienų padažu, sūdyta lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais.

kandis: Žaliasis glotnutis su špinatais ir avokadais.

Pietūs: Indiški bulvių kepsneliai su kalendra ir humusu.

kandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė, troškinti špinatai su pievagrybiais, rudieji ryžiai, citrininis padažas.

Pusryčiai: Chedario sūrio mufinai, kreminis padažas.

kandis: Mėtinis kokosų ir ananasų smoothie.

Pietūs: Ryžių makaronai su krevetėmis, bambukų ūgliai, mini kukurūzai, žirnių ankštys.

kandis: Saulėje džiovintų pomidorų humusas su daržovių lazdelėmis.

Vakarienė: Daržovių samosas, pomidorų ir rukolos salotos.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

top rekvizitai cityrush