CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje ir Kaune. Gyvenantiems miesto ritmu.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Ryžių keksiukai su varške, rabarbarų džemas.

Užkandis: Mėlynių smoothie.

Pietūs: Vištienos troškinys frikasė su kaparėliais,  saldžiomos bulvėmis, garintos morkytės ir burokėlių salotos.

Užkandis: Sūrio traškutis, varškės kremas.

Vakarienė: Graikiškos salotos (Feta, alyvuogės, pomidoras, agurkas, paprika, mėlynieji svogūnai (atskirai).

Pusryčiai: Tortilija su teryaki ir kepta kalakutiena.

Užkandis: Panna cotta su mango tyre.

Pietūs: Antienos krūtinėlės kepsnys su bruknių padažu ir moliūgų tyre bei šviežiomis salotomis.

Užkandis: Trinta moliūgų sriuba.

Vakarienė: Daržovių troškinys su jūros gėrybėmis.

Pusryčiai: Varškės kremas su trintom uogom..

Užkandis:  Kokosu sausainis.

Pietūs: Virta jautiena (pjausniai) su gravy padažu, bulgur ir keptos morkos.

Užkandis: Poliarinė duona su krevetėmis.

Vakarienė: Poke bowls su lašiša, ryžiai, mėlylinaisiais kopūstais, ryžiais, mango, sojos padažas.

Pusryčiai: : Avižų apkepas su obuoliais ir cinamonu.

Užkandis: Vieno kasnio krepšelis su serano kumpiu.

Pietūs: Vištienos blauzdelės su BBQ padažu, polenta ir coleslaw salotos, džiovintas svogūnas.

Užkandis: Jogurtas su liofilizuotais vaisiais.

Vakarienė: Marokietiškas troškinys su avinžirniais.

Pusryčiai: Amerikietiški blyneliai su uogomis ir varške.

Užkandis: Sūrio pyragas.

Pietūs: Kalakutienos krūtinėlė su žirnelių tyre, šviežios daržoves

Užkandis: Ruginės duonos vienkąsnis sumuštinis su ožkos sūriu.

Vakarienė: Oto kepsnys su ryžiais bei cukinijų padažu.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Ryžių keksiukai su varške rabarbarų džemas.

Užkandis: Mėlynių smoothie.

Pietūs: Grill daržovės su karališkosiomis krevetėmis.

Užkandis: Sūrio traškutis, varškės kremas.

Vakarienė: Graikiškos salotos (Feta, alyvuogės, pomidoras, agurkas, paprika, mėlynieji svogūnai (atskirai).

Pusryčiai: Tortilija su teryaki ir tofu, salotomis.

Užkandis: Panna cotta su mango tyre.

Pietūs: Lašišos kepsnys su baltojo vyno ir citrinų padažu, Agata bulvytės, kepintos daržovės.

Užkandis: Trinta moliūgų sriuba.

Vakarienė: Daržovių troškinys su jūros gėrybėmis.

Pusryčiai: Varškės kremas su trintomis uogomis.

Užkandis:  Kokosų sausainis.

Pietūs: Kalafijoro kepsnys su rudųjų pievagrybių padažu, basmati ryžiai, cukinija ir paprika.

Užkandis: Poliarinė duona su krevetėmis.

Vakarienė: Poke bowl su lašiša, ryžiai, mėlylinaisiais kopūstais, ryžiais, mango, sojos padažas.

Pusryčiai: : Avižų apkepas su obuoliais ir cinamonu.

Užkandis: Vieno kasnio krepšelis su feta.

Pietūs: Varškės virtiniai su Alpro grietinėlės padažu.

Užkandis: Jogurtas su liofilizuotais vaisiais.

Vakarienė: Marokietiškas troškinys su avinžirniais.

Pusryčiai: Amerikietiški blyneliai su uogomis ir varške.

Užkandis: Sūrio pyragas.

Pietūs: Trijų sūrių salotos su pesto ir citrusų vinigretu.

Užkandis: Ruginės duonos vienkąsnis sumuštinis su ožkos sūriu.

Vakarienė: Oto kepsnys su ryžiais bei cukinijų padažu.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!