VILNIUS - KAUNAS - KLAIPĖDA

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

cityrush sportui

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Avižų dribsniai, klevų sirupas, egzotiniai vaisiai, kepinti riešutai, persikų kremas.

Užkandis: Šaltibarščiai.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su bolognese padažu, keptomis cukinijomis ir kietuoju sūriu. (1, 7)

Užkandis: Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos ir datulių sultys.

Vakarienė: Grill vištienos kumpeliai, BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Čederio sūrio ir šoninės mufinai su jogurto padažu. (1, 3, 7)

Užkandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis. (8, 12)

Pietūs: Vištienos karis su kardamonu, basmati ryžiais, keptomis paprikomis, šparaginėmis pupelėmis ir laimo citrinos griežinėliu. (11)

Užkandis: Kreminis braškių ir mangų glotnutis.

VakarienėGraikiškos bolivinės balandos salotos.

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais, vyšniomis ir vaniliniu jogurto padažu.

Užkandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs:  Kalakutienos šašlykai, tabule salotos  su jogurtiniu padažu ir ridikų salotomis. (1, 6, 7, 11)

Užkandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos vištienos ir ryžių makaronų salotos su riešutais, mėtomis ir laimo citrina. (5)

Pusryčiai: Beigelis su varškės užtepėle, kumpiu, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1, 4, 7)

Užkandis: Špinatų ir banana smoothie.

Pietūs: Vištienos kepsnys su riešutų plutele, datulių padažu, grikiais, morkų salotomis su obuoliais ir jogurtu. (1, 7, 8, 12)

Užkandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė su troškintais špinatais, pievagrybiais, rudais ryžiais ir citrininiu padažu.

Pusryčiai: Apkepas su riešutų pienu, bananais, varške, avižiniais dribsniais ir uogų padažu. 7,3

Užkandis: Kreminė raudonųjų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Burgundiška jautiena su bulvių piure kopūstų salotos ir saulėgrąžomis.7

Užkandis: Cheesecake be pridėtinio cukraus.20

Vakarienė: Vištienos krūtinėlė parmezano padaže su ryžiais, keptais pomidorais ir pesto.

Vegetariškas meniu su žuvimi (pesketariškas)

Pusryčiai: Avižų dribsniai, klevų sirupas, egzotiniai vaisiai, kepinti riešutai, persikų kremas.

Užkandis: Šaltibarščiai.

Pietūs: Pilno grūdo makaronai su lęšių bolognese padažu, keptomis cukinijomis ir kietuoju sūriu. (1, 7)

Užkandis: Ekologiškos obuolių, imbiero, citrinos ir datulių sultys.

Vakarienė: Keptas lašišos kapotinis su kukurūzais,  BBQ padažas, šiltos bulvių salotos, paprika, baklažanai ir kepinti svogūnai su laiškiniu česnaku.

Pusryčiai: Čederio sūrio mufinai su kreminiu padažu. (1, 3, 7)

Užkandis: Riešutų kremo ir bananų rutuliukai su lukštentomis kanapių sėklomis. (8, 12)

PietūsSojos faršas su kardamonu, basmati ryžiais, keptomis paprikomis su šparaginėmis pupelėmis ir laimo citrinos griežinėliu. (11)

Užkandis: Kreminis braškių ir mangų glotnutis.

Vakarienė: Graikiškos bolivinės balandos salotos.

Pusryčiai: Pusrytiniai avižinių dribsnių keksiukai su bananais, vyšniomis ir vaniliniu jogurto padažu.

Užkandis: Keptų kalafiorų ir pankolių sriuba su juodos duonos ir riešutų trupiniais.

Pietūs:  Mocarelos kubeliai, tabule salotos  su jogurtiniu padažu ir ridikų salotomis (1, 6, 7, 11)

Užkandis: Bolivinės balandos pyragas su apelsinais ir spanguolėmis.

Vakarienė: Vietnamietiškos krevečių ir ryžių makaronų salotos su riešutais, mėtomis ir laimo citrina. (5)

Pusryčiai: Beigelis su varškės užtepėle, lašiša, laiškiniu česnaku ir šviežiais agurkais. (1, 4, 7)

Užkandis: Špinatų ir banana smoothie.

Pietūs: Tofu su graikiniais riešutais, datulių padažu, grikiais, morkų salotomis su obuoliais ir jogurtu. (1, 7, 8, 12)

Užkandis: Energetiniai rutuliukai su morkomis ir riešutais.

Vakarienė: Menkė su troškintais špinatais, pievagrybiais, rudais ryžiais ir citrininiu padažu.

Pusryčiai: Apkepas su riešutų pienu, bananais, varške, avižiniais dribsniais ir uogų padažu. 7,3

Užkandis: Kreminė raudonųjų paprikų ir avinžirnių sriuba.

Pietūs: Batatai su špinatais, avinžirniais, vytintais pomidorais.

Užkandis: Cheesecake be pridėtinio cukraus.20

Vakarienė: Baklažanai užkepti tarkuotu sūriu, parmezano padaže su ryžiais, keptais pomidorais ir pesto.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

top rekvizitai cityrush