Cityrush

Užsibrėžtus tikslus kartu pasiekime lengviau.

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Ryžių pudingas su obuoliais ir cinamonu, jogurto ir uogų padažas.

kandis: Kreminė burokėlių sriuba gardinta feta sūriu.

Pietūs: Burgundiška jautiena su grybais, grūstos bulvės su špinatais, brokolių ir keptų morkų salotos.

kandis: Vaisių salotos su citrininiu užpilu ir keptais sezamais.

Vakarienė: Saida su žolelių padažu, perlinių kruopų paelja su cukinija ir vytintais pomidorais, salse verde.

Pusryčiai: Citrininis rikotos apkepas, vanilinis jogurto padažas.

kandis: Tiramisu (be pridėtinio cukraus).

Pietūs: Vištienos gabalėliai kukurūzų plutelė, bulvių skiltelės, garstyčių padažas, salotų lapeliai su agurkais ir ridikeliais.

kandis: Sluoksniuotos tešlos užkandis su mozarella,vyšniniais pomidorais, kaparėliais ir prochuto crudo kumpiu.

Vakarienė: Piemenų pyragas su batatais ir jautiena, sūrio pdažas.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, sūrio padažu.

kandis: Sluoksniuotas aviečių ir šokolado musas.

Pietūs:  Vištienos kumpeliai su anakardžiais ir kokosais, sorų kruopų ir spindulinių pupuolių salotos.

kandis: Šaltibarščiai be priedų.

Vakarienė: Plėšyta kalakutiena, šiltos daržovių salotos su bolivine balanda (morkos, brokoliai, šalotiniai svogūnai, bolivinė balanda, migdolai, razinos).

Pusryčiai: Speltos ir kukurūzų blynai su guacamole ir pomidorų salsa.

kandis: Keksiukai su džiovintais pomidorais ir alyvuogėmis.

Pietūs: Lėtai kepto kalakuto krūtinėlė su imbierine glazūra, basmati ryžiai su spanguolėmis ir obuoliais, kale kopūsto ir graikinių riešutų salotos.

kandis: Tirštas kavos ir avižų kokteilis.

Vakarienė:  Krevečių buritos dubeneliai su ryžiais ir pupelėmis, teriyaki padažas.

Pusryčiai: Prancūziskos duonos su grūdais sumuštinis su BBQ kalakutiena ir gruzdinta šonine, garstyčių majonezu.

kandis: Svogūnu sriuba, duonos skrebučiai su sūriu.

Pietūs: Wok ryžių makaronai su jautiena ir daržovėmis.

kandis: Sėklų ir datulių triufeliai.

Vakarienė: Vištienos troškinys su grybais, grikiai, burokėlių salotos.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Ryžių pudingas su obuoliais ir cinamonu, jogurto ir uogų padažas.

kandis: Kreminė burokėlių sriuba gardinta feta sūriu.

Pietūs: Pupelių maltinis, grūstos bulvės su špinatais, brokolių ir morkų salotos, pomidorinis padažas.

kandis: Vaisių salotos su citrininiu užpilu ir keptais sezamais.

Vakarienė: Saida su žolelių padažu, perlinių kruopų paelja su cukinija ir vytintais pomidorais, salse verde.

Pusryčiai: Citrininis rikotos apkepas, vanilinis jogurto padažas.

kandis: Tiramisu (be pridėtinio cukraus).

Pietūs: Menkė su žiedinių kopūstų ir daržovių troškiniu, riešutų sviesto padažas, basmati ryžiai.

kandis: Sluoksniuotos tešlos užkandis su mozarella,vyšniniais pomidorais, kapareliai.

Vakarienė: Saldžių bulvių gnochi, sūrio padažas, smidrai, kedrinės pinijos

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, sūrio padažu .

kandis: Sluoksniuotas  aviečių ir šokolado musas

Pietūs: Špinatų salotos su keptais baklažanais, baltas pelėsinis sūris, vynuogės ir lazdyno riešutai.

kandis: Šaltibarščiai be priedų.

Vakarienė: Lašiša, šiltos daržovių salotos su bolivine balanda (morkos, brokoliai, šalotiniai svogūnai, bolivinė balanda, migdolai, razinos).

Pusryčiai: Speltos ir kukurūzu blynai su guacamole ir pomidorų salsa.

kandis: Keksiukai su džiovintais pomidorais ir alyvuogėmis.

Pietūs: Upėtakis, bulvių skiltelės, šparaginės pupelės,

citrinų padažas.

kandis: Tirštas kavos ir avižų kokteilis.

Vakarienė:  Krevečių buritos dubeneliai su ryžiais ir pupelėmis, teriyaki padažas.

Pusryčiai: Prancūziskos duonos su grūdais sumuštinis su lašiša, garstyčių majonezu.

kandis: Svogūnu sriuba, duonos skrebučiai su sūriu.

Pietūs: Wok ryžių makaronai su tofu, daržovės.

kandis: Sėklų ir datulių triufeliai.

Vakarienė: Grikių kepsneliai, burokelių salotos, feta sūris.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!