CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje ir Kaune. Gyvenantiems miesto ritmu.

PIRMADIENIUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus maisto rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk užklausos formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Avižų apkepas su kakava, džiovintomis uogomis bei kokosų pieno padažu.

Užkandis: Trinta morkų sriuba.

Pietūs: Kalakutienos pjausniai su perlinis kuskusas, morkomis, paprikomis, cukinijomis ir  trintų alyvuogių padažas.

Užkandis: Vaisių smoothie. 

Vakarienė: Krevečių salotos su wakkame, marinuotu imbieru, cukinija, sojų daigais, avokadu ir arborio ryžiais.

Pusryčiai: Sluoksniuotas varškės kremas su sausainių trupiniais ir trintomis vyšniomis.

Užkandis: Juodos duonos sumuštinis su marinuotu tunu.

Pietūs: Azijos vištienos šlaunelės su garstyčiomis ir austrių padažu, ryžiais, kiaušiniu ir žirneliais.

Užkandis: Maskarponės tiramisu su kakava.

Vakarienė: Menkės kepsnys su perlinėmis kruopomis ir briuselio kopūstais, žolelių padažas.

Pusryčiai:  Aviečių lietiniai su bananais ir trintos varškės kremas.

Užkandis: Kruasanas su kepta vištiena ir tzadziki padažu.

Pietūs Bolonijos spagečiai  su parmezanu ir baziliku, cherry pomidorai.

Užkandis:  Humusas su rūkyta paprika, morkų lazdelės.

Vakarienė: Varškės apkepas su spanguolėmis, graikiškas jogurtas.

Pusryčiai: Pita su plėšytu kalakutienos kumpiu.

Užkandis: Kiaušinis įdarytas avokado kremu.

Pietūs: Tagliatele makaronai su krevetėmis, špinatais, vyšninias pomidorais, pesto padažas.

Užkandis: Burokėlių kremas su skrebučiu.

Vakarienė:  Vištienos troškinys su voveraitėmis, agata bulvytemis, burokėlių salotos.

Pusryčiai: Rikotos apkepas su maskarpones kremu.

Užkandis: Porų sriuba su skrebučiais.

Pietūs: Jautienos lazanija.

Užkandis: Vieno kąsnio krepšeliai su krevečių kremų.

Vakarienė: Cezario salotos su vištienos krūtinėle, kiaušinis, vytinti pomidorai, alyvuogės, agurkai, skrebučiai, cezario padažas.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Avižų apkepas su kakava, džiovintomis uogomis bei kokosų pieno padažu.

Užkandis: Trinta morkų sriuba.

Pietūs: Sterkas su bulvių puree ir romanesco

Užkandis: Vaisių smoothie. 

Vakarienė:Krevečių salotos su wakkame, marinuotu imbieru, cukinija, sojų daigais, avokadu ir arborio ryžiais.

Pusryčiai: Sluoksniotas varškės kremas su sausainių trupiniais ir trintomis vyšniomis.

Užkandis: Juodos duonos sumuštinis su marinuotu tunu.

Pietūs: Salotos su burokėliais ir ožkos sūriu, rojaus obuoliukai.

Užkandis: Maskarpones tiramisu.

Vakarienė: Menkės kepsnys su perlinėmis kruopomis ir briuselio kopūstais, žolelių padažas.

Pusryčiai:  Aviečių lietiniai su bananais ir trintos varškės kremas.

Užkandis: Kruasanas su kepta vištiena ir tzadziki padažu.

Pietūs Daržovių ir kalmarų troškinys, basmati ryžiai.

Užkandis:  Humusas su rūkyta paprika, morkų lazdelės.

Vakarienė: Varškės apkepas su spanguolėmis, graikiškas jogurtas.

Pusryčiai: Pita su tofu.

Užkandis: Kiaušinis įdarytas avokado kremu.

Pietūs: Tagliatele makaronai su krevetėmis, špinatais, vyšninias pomidorais, pesto padažas.

Užkandis: Burokėlių kremas su skrebučiu.

Vakarienė: Bowl‘sas su lašiša, sushi ryžiai, agurkas, avokadas.

Pusryčiai: Rikotos apkepas su maskarponės kremu.

Užkandis: Porų sriuba su skrebučiais.

Pietūs: Lazanija su varške ir špinatais.

Užkandis: Vieno kąsnio krepšeliai su krevečių kremų.

Vakarienė: Cezario salotos lašiša, kiaušinis, vytinti pomidorai, alyvuogės, agurkai, skrebučiai, cezario padažas.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!