CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje ir Kaune. Gyvenantiems miesto ritmu.

RYTOJUI UŽSAKYTI DAR GALITE. JUMS LIKO:

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Kiaušinių keksiukai su baziliku ir pita.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Vištienos kumpelių troškinys su saldžiomis bulvėmis ir garintomis daržovėmis.

Užkandis: Riešutų batonėlis.

Vakarienė: Cezario salotos su vištiena.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis:: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Jautiena su pilno grūdo makaronais, troškintomis daržovėmis ir marinuotais agurkais.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba.

Vakarienė: Salotos su lęšiais, burokėliais, saulėje džiovintais pomidorais ir Azietišku kalakutu.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinijomis, morkomis ir jogurtu.

Užkandis:  Mascarponės kremas su šilauogėmis ir klevų sirupu.

Pietūs: Vištienos blauzdelės su BBQ padažu, kuskusu ir žaliomis salotomis.

Užkandis: Ciabatta sumuštinis su feta, alyvuogėmis, pomidoriukais.

Vakarienė:  Daržovių ir haloumi iešmeliai, trintų pomidorų padažas su ryžiais.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais, alyvuogėmis ir sūrio padažu.

Užkandis: Durum suktinukas su mocarela ir chilaque (trintų pomidorų) padažu.

Pietūs: Kalakutienos kumpis su cintrinžole, bulgur salotos su daržovėmis.

Užkandis: Vaisių salotos

Vakarienė: Kepta arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, grill daržovėmis ir agata bulvytėmis.

Pusryčiai: Amerikietiški grikių blyneliai su uogomis ir varške.

Užkandis: Saldžių bulvių braunis.

Pietūs:  Tikka masala vištiena su basmati ryžiais ir tzatziki salotos.

Užkandis: Kietojo sūrio rutuliukai.

Vakarienė:  Varškės apkepas su daržovėmis.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Kiaušinio keksiukas su baziliku ir pesto.

Užkandis: Bananų, kriaušių, apelsinų smoothie.

Pietūs: Grillintos daržovių salotos su karališkosiomis krevetėmis

Užkandis: Riešutų batonėlis.

Vakarienė: Cezario salotos su mocarela.

Pusryčiai: Štrudelis su varške ir špinatais, pomidorų-kaparėlio salsa.

Užkandis: Chia pudingas su trintomis uogomis.

Pietūs: Menkė su baltojo vyno ir citrinų padažu, garintos daržovės bei keptos agata bulvytės.

Užkandis: Trinta pievagrybių sriuba.

Vakarienė: Salotos su lęšiais,burokeliais, paprikom, kiaušiniais ir saulėje džiovintais pomidorais.

Pusryčiai:  Daržovių blyneliai su cukinija ir morkomis, jogurtas.

Užkandis:  Mascarponės kremas su šilauogėmis ir klevų sirupu.

Pietūs: Kepintas kalafijoras su rudųjų pievagrybių padažu, basmati ryžiais, grill cukinijos ir paprikos

Užkandis: Ciabatta sumuštinis su feta, alyvuogėmis, pomidoriukais.

Vakarienė:  Daržovių ir haloumi iešmeliai, trintų pomidorų padažas su ryžiais.

Pusryčiai: Fritata su pievagrybiais ir alyvuogėmis, sūrio padažas.

Užkandis: Durum suktinukas su mocarela ir chilaque (trintų pomidorų) padažu.

Pietūs: Avinžirnių ir daržovių kukuliai su bolonezės padažu bei itališkais makaronais.

Užkandis: Vaisių salotos.

Vakarienė: Kepta arktinė palija (lašišinė žuvis) su raudonu pesto, grill daržovės, bulvės.

Pusryčiai: Amerikietiški grikių blyneliai su uogomis ir varške.

Užkandis: Saldžių bulvių braunis.

Pietūs:  Gaivios trijų sūrių salotos pesto ir citrusų vinigretu.

Užkandis: Želė su vaisias (jello) ir varškės kremu.

Vakarienė:  Varškės apkepas su daržovėmis.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.