CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Sportui

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Subalansuotas

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Darbui +

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Savaitės meniu

Pusryčiai: Vafliai su žemės riešutais ir namine karamele.

 Užkandis: Datulių ir riešutų užkandis.

Pietūs: Kalakutienos troškinys perlinis kuskusas ir morkų salotomis.

 Užkandis: Kokosiniai sausainiai.

Vakarienė: Kakavinis varškės apkepas su vyšnių ir mandarinų džemu.

Pusryčiai: Burokėlių lietinai blynai su varške ir peletrūnu, trintos braškės.

Užkandis: Špinatų pyragas su sūriu.

Pietūs: Kepta vištienos krūtinėlė su garstyčių padažu, ryžiais ir karštos salotos.

 Užkandis: Avokado kremas su šokoladu.

Vakarienė: Keptas nilinis ešerys su pilno grūdo makaronais, keptu salieru ir bazilikų padažu.

Pusryčiai: Krusanai su vištiena, ridikėliais, salsa fesca.

 Užkandis:  Keptos kriaušių skiltelės su medumi.

 Pietūs: Vištienos kumpelių suktinukai su saulėje džiovintais pomidorais, ryžių makaronai, kepti batatai.

 Užkandis: Varškės kremas su pistacijomis ir džiovintomis spanguolėmis.

Vakarienė:  Graikiškos salotos.

Pusryčiai: Keptas ryžių pudingas su naminiu apesinų džemu.

 Užkandis:  Kokosinė panna cotta su riešutais

 Pietūs: Jautienos troškinys su daržovėmis, kepintomis bulvėmis ir coleslaw salotomis.

 Užkandis: Trinta moliūgų sriuba.

 Vakarienė: Vištienos šlaunelės su BBQ padažu, bolivine balanda, keptas pomidoras.

Pusryčiai: Grikių košė su šonine.

 Užkandis: Ananasų ir mango salotos.

 Pietūs: Jautienos žandai su raudono vyno padažu, burokėlių salotos.

Užkandis: Tortilija su tunu ir agurkais.

Vakarienė:  Wok ryžiai su avinžirniais, daržovėmis ir krevetėmis.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.