CityRush

sveiko ir subalansuoto maisto rinkiniai

Maisto pristatymas į namus ar ofisą Vilniuje. Gyvenantiems miesto ritmu.

NUO ŠIOL IR KAUNE!

Tai sveiko ir skanaus maisto rinkinys, kuriame subalansuotas visos dienos patiekalų racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1300, 1800, 2300, 3000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai ir vakarienė.

Maisto rinkinį „Sportui“ rekomenduojame aktyviai sportuojantiems, daug dirbantiems ir negalintiems skirti pakankamai  laiko, nei maisto gaminimui, nei improvizacijai virtuvėje ar renkantis sveikus užkandžius.

Nuo: 18,50 dienai

Tai sveiko ir subalansuoto maisto rinkinys, kuriame suderintas visos dienos racionas. Galite pasirinkti jums tinkamiausią maisto rinkinio kalorijų normą – 1000, 1500 ir 2000 kcal, kurią sudaro: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Kliento pageidavimo kiekvienam rinkiniui galime paruošti ir lengvus naktipiečius.

Šį rinkinį rekomenduojame, jeigu mėgstate išgerti kavos su pienu, proteino kokteilį, užkrimsti riešutų arba lengvai paimprovizuoti virtuvėje. Maisto rinkinys „Subalansuotas“ yra skirtas norintiems nesirūpinti dėl bazinių dienos patiekalų arba norintiems palaikyti formą ir neprašauti su per sočiais pusryčiais, pietumis arba vakariene.

Nuo: 15.90 dienai

Tai pats mažiausias Cityrush maisto rinkinys vertinantiems maisto kokybę. Galite lanksčiai pasirinkti iš pusryčių, pietų, vakarienės ar užkandžių kombinacijų. Šį Cityrush rinkinį sudaro 2 jūsų pasirinkti patiekalai.

Maisto rinkinį rekomenduojame visiems, kuriems atsibodo ieškoti kur pietauti. Tiems, kurie daug juda ir nenori valgyti greito maisto iš degalinių arba tiesiog šalia jūsų darbovietės nėra vietos kur būtų galima skaniai pavalgyti.

Nuo: 13,20 dienai

Reguliarus savaitės meniu

Pusryčiai: Vafliai su žemės riešutais ir namine karamele.

Užkandis: Sūrio pyragas.

Pietūs: Vištienos kumpelių troškinys su Agats bulvytėmis, šviežios morkų salotos.

Užkandis: Pomidorų ir paprikų sriuba.

Vakarienė: Kakavinis varškės apkepas su rūgščių vyšnių džemu.

Pusryčiai: Burokėlių lietinai blynai su varške ir peletrūnu, trintos mėlynės.

Užkandis: Špinatų pyragėlis su sūriu.

Pietūs: Kepta vištienos krūtinėlė su garstyčių padažu, ryžiais ir karštos salotos.

Užkandis: Varškės kremas su riesutais ir džiovintomis spanguolėmis.

Vakarienė: Keptas nilinis ešerys su pilno grūdo makaronais, keptu salieru ir bazilikų padažu.

Pusryčiai: Keptas ryžių pudingas su obuoliu džemu.

Užkandis:  Tortilijos suktinukas su tunu.

Pietūs: Jautienos troškinys su daržovėmis, perlinis kuskusas.

Užkandis: Šokoladinis avižinis sausainis.

Vakarienė:  Graikiškos salotos.

Pusryčiai: Varškėčiai su trintais bananais.

Užkandis:  Sushi su kepta lašiša, vasabi, soja.

Pietūs: Vištienos suktinukai su saulėje džiovintais pomidorais, ryžių makaronai, grill pomidoras.

Užkandis: Ananasų ir mango salotos.

Vakarienė: Wok ryžiai su avinžirniais ir krevetėmis.

Pusryčiai: Pita su šonine ir agurkais.

Užkandis: Kakavinis braunis.

Pietūs: Jautienos žandai su raudono vyno padažu, salieras, morkos.

Užkandis: Braškių smoothie.

Vakarienė:  Tuno kepsneliai, azijos salotos su morka cukinija ir paprika.

Vegetariškas savaitės meniu

Pusryčiai: Vafliai su žemės riešutais ir namine karamele.

Užkandis: Sūrio pyragas.

Pietūs: Varškės virtinukai su sviesto, žolelių ir grietinėlės padažu.

Užkandis: Pomidorų ir paprikų sriuba.

Vakarienė: Kakavinis varškės apkepas su rūgščių vyšnių džemu.

Pusryčiai: Burokėlių lietinai blynai su varške ir peletrūnu, trintos mėlynės.

Užkandis: Špinatų pyragėlis su sūriu.

Pietūs: Įdarytos cukinijos su avinžirnių ir daržovių piurė, užkeptu mozzarella sūriu ir basmati ryžiais.

Užkandis: Varškės kremas su riesutais ir džiovintomis spanguolėmis.

Vakarienė: Keptas nilinis ešerys su pilno grūdo makaronais, keptu salieru ir bazilikų padažu.

Pusryčiai: Keptas ryžių pudingas su obuoliu džemu.

Užkandis:  Tortilijos suktinukas su tunu.

Pietūs: Wok ryžiai su kepintomis daržovėmis ir krevetėmis.

Užkandis: Šokoladinis avižinis sausainis.

Vakarienė:  Graikiškos salotos.

s.

Pusryčiai: Varškėčiai su trintais bananais.

 Užkandis:  Sushi su kepta lašiša, vasabi, soja.

 Pietūs: Deepfried grilled cheese salotos su keptų paprikų ir pesto vinigretu.

 Užkandis: Ananasų ir mango salotos.

 Vakarienė: Wok ryžiai su avinžirniais ir krevetėmis.

Pusryčiai: Pita su mocarela ir agurkais.

Užkandis: Kakavinis braunis.

Pietūs: Jūrinė plija su keptomis daržovėmis ir perliniu kuskusu.

Užkandis: Braškių smoothie.

Vakarienė:  Tuno kepsneliai, azijos salotos su morka cukinija ir paprika.

Kaip vyksta užsakymas

Išsirink planą iš CityRush planai
Užsisakyk nurodydamas
pristatymo laiką ir adresą.

Atsiskaityk pavedimu
ar grynaisiais.

Kiekvieną dieną
lauk maisto pristatymo ir
taupyk savo laiką!

Specialūs pasiūlymai

Įmonėms

Įmonėms

Kviečiame peržiūrėti mūsų pasiūlymą komandoms ir ne tik sutaupyti brangaus laiko darbo metu, bet ir sveikai pavalgyti ir stiprinti ryšius su kolegomis.

Individualus planas

Individualus planas

Esi išrankus maistui? Tiksliai žinai koks turėtų būti tavo individualus rinkinys? Turi specialių pageidavimų ar esi kažkam alergiškas? O gal treneris sudėliojo asmeninį valgiaraštį? Užpildyk šią formą, o mes paruošime asmeninį, individualų mitybos planą būtent tau.